پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00021:37 - 1402/05/16

درگیری مردم با فردی که قصد بی‌احترامی به خیمه امام حسین(ع) را داشت + ویدئو

کارگر آنلاین | چند روز مانده به محرم امسال زمزمه‌ی بلندگو به‌دستان ضد دین و ضد مردم در باب تحریم محرم و مشکی‌پوشی رواج یافت. عناوینی چون «تحریم محرم»، «نه به محرم»، «اسلام زدایی»، «نه به لباس مشکی» و تعدادی عنوان توهین‌آمیز از جمله موضوعاتی بود که در قالب هشتگ برای تشویق مردم به دوری از برگزاری یا شرکت در آیین عزاداری امام حسین(ع) و یاران ایشان مطرح شد.

چند روز مانده به محرم امسال زمزمه‌ی بلندگو به‌دستان ضد دین و ضد مردم در باب تحریم محرم و مشکی‌پوشی رواج یافت. عناوینی چون «تحریم محرم»، «نه به محرم»، «اسلام زدایی»، «نه به لباس مشکی» و تعدادی عنوان توهین‌آمیز از جمله موضوعاتی بود که در قالب هشتگ برای تشویق مردم به دوری از برگزاری یا شرکت در آیین عزاداری امام حسین(ع) و یاران ایشان مطرح شد.

ریشه دشمنی آنان با دین و ملت از عناوینی که برای این جریان‌سازی استفاده کرده‌اند، پیداست. آن‌ها به دنبال خاموش کردن نور منور حسین(ع) بودند. کاملا پیداست آنان به سرنوشت کسانی که این مقصود را در طول تاریخ دنبال کردند، یا توجهی نداشتند و یا در ذات خود دشمنی با آل علی(ع) را پرورانده بودند.

 آن‌ها قصد داشتند با هشتگ‌زنی، رقص و آوازخوانی در گام نخست تهران را فتح کنند و در برپایی عزاداری سالار شهیدان حتی شده اندکی اخلال ایجاد کنند. تهران فتح شد اما نه آن‌طور که می‌خواستند. تهران فتح شد؛ با نوای روضه‌ها و مدیحه‌سرایی‌ها و با مشکی‌پوشی در عزای اباعبدالله(ع).

به این منظور به میان مردم رفتیم و واکنش آنان را به تحریم عزای حسینی(ع) در روزهای محرم مشاهده کردیم. مواضع ایشان را از قاب دوربین خبر۲۴ مشاهده خواهید کرد.

download

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین