پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:45 - 1402/05/21

رپرتاژ آگهی |

چه مدت زمان بعد از فروش خودرو می توان ثبت نام انجام داد؟

چه مدت زمان بعد از فروش خودرو می توان ثبت نام انجام داد؟ یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای بسیاری از افراد جهت ثبت نام خودرو و شرکت در طرح فروش خودرو این است که چه زمانی بعد از فروش خودرو می‌...

چه مدت زمان بعد از فروش خودرو می توان ثبت نام انجام داد؟

یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌ها برای بسیاری از افراد جهت ثبت نام خودرو و شرکت در طرح فروش خودرو این است که چه زمانی بعد از فروش خودرو می‌توان برای ثبت نام مجدد اقدام کرد؟ در ادامه مطلب به این سؤال پاسخ داده و به بررسی طرح فروش ماشین خواهیم پرداخت، با ما همراه باشید.

 

چه مدت زمان بعد از فروش خودرو می توان ثبت نام انجام داد؟

 

چه مدت زمان بعد از فروش خودرو می توان ثبت نام انجام داد؟

یکی از مهم‌ترین شروط ثبت نام در طرح‌ فروش خودرو، نداشتن پلاک فعال است. بنابراین، اگر شما در زمان ثبت نام خودرو، پلاک فعال داشته باشید، ثبت نام شما لغو خواهد شد.

پس اولین گام برای ثبت نام بعد از فروش خودروی خود این است که پلاک فعال خودرو را که روی آن نصب شده، از طریق مراجعه به پلیس 10 یا با استفاده از کد ملی در وب‌سایت راهور پیگیری و غیرفعال نمایید.

در ادامه، پلاک خودرو شما به مدت 6 ماه به طور موقت در انبار اداره راهنمایی رانندگی غیرفعال و بعد از این 6 ماه از بین خواهد رفت. بنابراین با غیرفعال شدن پلاک، مالکیت خودرو از شما سلب شده و شما می‌توانید اقدام به ثبت نام خودرو در طرح فروش خودرو نمایید.

شرایط عمومی ثبت نام خودرو

شرایط عمومی ثبت نام خودرو

یکی از شرایط عمومی برای ثبت نام در طرح‌های مختلف فروش خودرو این است که برای متقاضیان دارای پلاک فعال انتظامی امکان ثبت نام مجدد وجود ندارد. بنابراین این دسته از متقاضیان که در طی 48 ماه گذشته از شرکت‌های خودروسازی (ایران خودرو، سایپا) یا بورس کالا خودرو خریداری کرده‌اند، امکان ثبت ‌نام و خرید خودرو وارداتی وجود نخواهد داشت. پس متقاضیان قبل از خرید خودرو و ثبت نام مجدد، باید پلاک فعال خودروی خود را غیرفعال کنند.

طرح فروش آنی خودرو

طرح فروش آنی خودرو

یکی از بزرگ‌ترین و برترین پلتفرم‌های داخلی در خرید و فروش خودرو دست دوم و کارکرده، مجموعه خودرو45 بوده که با هدف ارائه بهترین خدمات در حوزه معاملات خودرو در کمترین زمان ممکن، بستری امن و با منصفانه‌ترین قیمت در بازار شروع به فعالیت کرده است.

سایت فروش ماشین خودرو45 برای متقاضیانی که پول لازمند و قصد فروش ماشین خود در کمترین زمان ممکن را دارند، طرحی به نام طرح فروش آنی خودرو پول لازم با تسویه یک روزه و با منصفانه‌ترین قیمت به کاربران خود ارائه می‌دهد.

بنابراین، خودرو45 در طرح فروش آنی خودرو با بهره‌گیری از کارشناسان متخصص و حرفه‌ای تنها در یک روز کاری با کارشناسی رایگان، قیمت‌گذاری و تسویه فوری وجه فروش خودرو متقاضیان را انجام می‌دهد.

مزایای فروش خودرو در خودرو45 چیست؟

"به محض اینکه مشتری متوجه می‌شود ماشین چند سال است که خیابان‌های شهر را زیر پا می‌گذارد، با قصد خرید ماشین به ارزان‌ترین قیمت ممکن وارد معامله می‌شود. به خصوص وقتی مشتری پول لازم است و می‌خواهد ماشین را همین امروز یا فردا بفروشد، خریدار سعی می‌کند پیشنهادهایی بدهد که فروشنده را به فروش ماشین زیر قیمت بازار راضی کند.

برای کسانی که ماشین دست دوم تمیز و سرحالی دارند فروش ماشین به قیمت واقعی آن مهم است. به همین دلیل است که خودرو ۴۵ امکان فروش سریع خودرو را به بهترین خریدار برای دارندگان خودروهای کارکرده فراهم کرده است."

  • فروش سریع خودرو در کمتر از 24 ساعت
  • برداشت کل مبلغ خودرو در یک روز کاری (تسویه فوری)
  • انجام فرآیند اداری فروش آنی خودرو نظیر پرداخت عوارض، مالیات، خلافی، تعویض پلاک توسط کارشناسان حقوقی خودرو45
  • منصفانه‌ترین قیمت
  • در بستری ایمن و با امنیت بالا

بنابراین در مجموع اگر قصد فروش فوری ماشین خود را دارید، به سایت خودرو45 مراجعه کرده، بعد از ثبت نام در این پلتفرم، اطلاعات خودرو را وارد نمایید. در ادامه درخواست فروش ماشین پول لازم را ثبت و بعد از تعیین وقت، به یکی از شعب خودرو45 مراجعه نمایید.

مراحل فروش خودرو با خودرو45

  • ابتدا در وب‌سایت خودرو45 ثبت نام کرده و بعد از ثبت اطلاعات، زمان مراجعه حضوری به یکی از شعب خودرو45 را انتخاب و درخواست فروش آنی خودرو را ثبت نمایید.
  • بعد از مراجعه حضوری به یکی از شعب خودرو۴۵ و کارشناسی رایگان خودرو، خودرو45 قیمت منصفانه‌ای را به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • بعد از امضای قرارداد، تمام مبلغ خودرو در کمتر از ۲۴ ساعت به حساب شما واریز و فرآیند نقل و انتقال سند خودرو توسط کارشناسان حقوقی خودرو45 انجام خواهد شد.

مدارک لازم برای فروش ماشین چیست؟

  • مدارک شناسایی خریدار و فروشنده
  • برگ سبز خودرو
  • کارت ماشین
  • کارت سوخت خودرو
  • معاینه فنی ماشین
  • بیمه خودرو

کلام آخر

بنابر آنچه در مطلب فوق بیان کردیم، شما می‌توانید در یک روز ماشین خود را فروخته و در همان روز نیز وجه خودرو را تسویه نمایید. بنابراین طرح فروش خودرو پول لازم، یکی از بهترین و سریع‌ترین روش‌های فروش خودرو در بازار داخلی ایران به شمار می‌رود که فروش خودرو در بستری مطمئن و با قیمت منصفانه انجام می‌شود.

همچنین توجه داشته باشید که برای ثبت نام بعد از فروش خودروی خود نیز باید پلاک فعال خودرو را غیرفعال کرده، سپس برای ثبت نام مجدد اقدام نمایید. زیرا یکی از اساسی‌ترین شروط جهت ثبت نام در طرح فروش خودرو، نداشتن پلاک فعال است. اگر پلاک فعال داشته باشید، تا 48 ماه بعد از خرید خودرو از شرکت‌های خودروسازی نظیر ایران خودرو و سایپا، قادر به خرید خودرو نخواهید بود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین