پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:21 - 1402/06/05

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی

کارگر آنلاین | بانک رفاه کارگران با حضور فعال در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای ۲ ساله دولت مردمی که با عنوان "روایت خدمت؛ وعده، وفا" در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران در حال برگزاری است، بخشی از اقدامات، فعالیت‌ها و خدمات حمایتی خود در سال‌های اخیر را در معرض دید عموم قرار داده است.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، جمعی از مدیران عالی بانک رفاه با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی که با مشارکت سازمان‌ها، نهادها، صندوق‌ها، بانک‌ها و دستگاه‌های اجرایی زیرمجموعه این وزارتخانه برپا شده است، ضمن تشریح بخشی از خدمات حمایتی، اقدامات توسعه‌ای و دستاوردهای سال‌های اخیر این بانک، پاسخگوی سوالات بازدیدکنندگان هستند. 

حضور فعال بانک رفاه کارگران در نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی


بر اساس این گزارش،  غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور، میثم لطیفی معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور و تعدادی از مدیران ارشد وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی و... برخی از بازدیدکنندگان روز نخست این نمایشگاه بودند که با حضور در غرفه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جریان اقدامات توسعه‌ای صندوق‌ها، بانک‌ها، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی تابعه آن از جمله بانک رفاه کارگران قرار گرفتند.



 غلامحسین اسماعیلی رئیس دفتر رئیس جمهور طی سخنانی در حاشیه این بازدید با قدردانی از فعالیت‌های وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در راستای حمایت از بازنشستگان و بهبود وضعیت معیشتی آنان، این مهم را حاصل تعهد و تلاش مضاعف دست‌اندرکاران در دستگاه‌های اجرایی مربوطه توصیف کرد.

شایان ذکر است، نمایشگاه روایت خدمات و دستاوردهای 2 ساله دولت مردمی روز شنبه 4 شهریور ماه توسط رئیس دفتر رئیس جمهور در محل سالن‌های 8 و 9 نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران افتتاح شد و علاقه‌مندان تا روز سه‌شنبه هفتم این ماه فرصت دارند از ساعت 8 الی 16 از این نمایشگاه بازدید کنند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین