پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:06 - 1402/06/20

قسم حضرت عباس یا دم خروس!

مدیر کانال اخبار سوریه چه اهدافی را در تضعیف آریاساسول دنبال می کند؟

کارگر آنلاین | چه کسانی بر خلاف قوانین کشور از حساسترین و امنیتی ترین شریان‌های اقتصادی کشور برای شما فیلم و عکس تهیه میکنند؟ در ازای این تخلف و جرم محرز چه چیزی نصیبشان میشود؟ آرشیو‌ شما کجاست؟ فیلمها و عکسهای حساسترین نقاط کشور را کجا نگهداری میکنید؟

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از بولتن نیوز ، سجاد ذاکری نوشت : چه کسانی بر خلاف قوانین کشور از حساسترین و امنیتی ترین شریان‌های اقتصادی کشور برای شما فیلم و عکس تهیه میکنند؟ در ازای این تخلف و جرم محرز چه چیزی نصیبشان میشود؟ آرشیو‌ شما کجاست؟ فیلمها و عکسهای حساسترین نقاط کشور را کجا نگهداری میکنید؟ چند نفر را برای این کار مجرمانه اجیر کرده اید؟ و ده ها سئوال دیگر...اینجا نهادهای محترم امنیتی و اطلاعاتی باید ورود کنند، نهادهای محترم قضایی باید ورود کنند. شوخی نیست، این ادعا بازی با امنیت ملی و ایجاد تشویش در اذهان عمومی است.

مدیر کانال اخبار سوریه چه اهدافی را در تضعیف آریاساسول دنبال می کند؟

 مدتی است مافیای صنعت پتروشیمی که با روی کار آمدن دولت انقلابی و مردمی منافعشان به خطر افتاده و خود را در معرض رسوایی و سقوط می‌بینند؛هجمه های ناجوانمردانه ای را علیه نیروهای انقلابی، جوان و نخبه کشور تدارک دیده اند.

این بار نوبت پتروشیمی آریاساسول و دکتر محمدرضا حیدرزاده بود که توسط همین مافیای پتروشیمی، همگام وهمسو با رسانه های معاند، مورد سخت ترین هجمه های کذابان و خدعه کاران قرار گیرند.

به لطف خدا و زحمات نیروهای فعال و انقلابی، آمار و ارقام و عملکرد آریاساسول در دوران مدیریت دکتر حیدرزاده خود گویای همه چیز و اظهر من الشمس است ونیازی به توضیح ندارد که:

 

آفتاب آمد دلیل آفتاب

گر دلیلت باید از وی رو‌ متاب

 

و اما این بار می‌خواهیم درباره شخصی بنویسم که خود را در همه زمینه ها نه تنها صاحب صلاحیت و اظهار نظر که عامل دخالت و نفرت پراکنی میداند. از عزل و نصب‌ها در دانشگاه تهران و دخالت در امور آموزشی گرفته تا سیاست خارجی و بین المللی و از صنایع نفت و گاز و پتروشیمی گرفته تا اقتصاد و بازرگانی و مسائل استراتژیک بین المللی. و جالب اینکه بضاعت علمی این تئوریسین همه چیز دان آنقدر اندک است که « صدرالمتالهین » را « صدرالمتاهلین » می‌نویسد و خم به ابرو نمی آورد!؟

و اما بیاییم مطالب خود ایشان را از کانال تلگرامی «اخبار سوریه» بخوانیم و بررسی کنیم، تا سیه روی شود هر که در او غش باشد.

عکس و فیلم از مراکز حساس کشور را چه کسانی تهیه کرده اند؟

 

درباره پتروشیمی آریاساسول جایی نوشته که:« تصاویرش را قول داده اند که برایم بفرستند »!؟

همه میدانیم که در تمام محوطه شرکت عکسبرداری و فیلمبرداری اکیدا ممنوع است. این ادعا و جرم کوچکی نیست. چه کسانی بر خلاف قوانین کشور از حساسترین و امنیتی ترین شریان‌های اقتصادی کشور برای شما فیلم و عکس تهیه میکنند؟ در ازای این تخلف و جرم محرز چه چیزی نصیبشان میشود؟

آرشیو‌ شما کجاست؟ فیلمها و عکسهای حساسترین نقاط کشور را کجا نگهداری میکنید؟ چند نفر را برای این کار مجرمانه اجیر کرده اید؟ و ده ها سئوال دیگر...اینجا نهادهای محترم امنیتی و اطلاعاتی باید ورود کنند، نهادهای محترم قضایی باید ورود کنند. شوخی نیست، این ادعا بازی با امنیت ملی و ایجاد تشویش در اذهان عمومی است.

 

هجمه علیه شبکه العالم به دلیل انعکاس موفقیت های آریاساسول
 

همانگونه که گفتیم این کانال تلگرامی با نام «اخبار سوریه» فعالیت میکند و ادعای حمایت از محور مقاومت را دارد ولی میبینیم که ناجوانمردانه ترین هجمه ها را علیه شبکه العالم، از مهمترین تریبون‌های محور مقاومت در ایران، عراق، سوریه و لبنان، روا می‌دارد و این شبکه را بی صاحب، بی در و پیکر و... میداند و مدعی است که درباره شبکه العالم هم میخواهد افشاگری!؟ (بخوانید عقده گشایی) کند. چرا؟ چون شبکه العالم بنا به رسالت رسانه ای خود موفقیتها و رکوردهای شرکت آریاساسول را منعکس کرده. همین. ببینید بغض و کینه نسبت به نیروهای نخبه انقلابی این بشر را به کجا رسانده و به کجا می‌برد که پایه و اساس وجود کانال تلگرامی خودش را هم زیر سئوال برده است!

حالا آقای خود دانشمند پندار بفرمایند که ما کدام را باور کنیم؟ قسم حضرت عباس یا دم خروس را؟

 

انتقاد مدیرکانال اخبار سوریه از مجلس

مدیر کانال اخبار سوریه چه اهدافی را در تضعیف آریاساسول دنبال می کند؟

در جایی نوشته است: « من امیدی به بهارستان ندارم، به بهارستان نشینان رای ندهید، حتی به یک نفرشان، گناهش گردن من»

اولا اینجا دیگر آقای تئوریسین خود دانشمند پندار از جهان مادی فراتر رفته و مدعی دخالت در امور آخرت دیگران و خود میشود! آخر نادان تو چکاره ای که میخواهی بار گناه دیگران را بکشی؟ نکند میخواهی شفاعت دیگران را بکنی؟ آنکس که نداند و نداند که نداند  در جهل مرکب ابدالدهر بماند.براستی در جهل مرکبی .

ثانیا از میان ۲۷۰ نماینده مجلسی که به مجلس انقلابی شهرت دارد و حضرت آقا بارها از این مجلس حمایت کرده اند؛ یک نفر را صاحب صلاحیت نیافتی؟ اصلا چه کسی این اجازه را به شما داده که درباره تمام و کمال قوه مقننه اینگونه گستاخانه سخن بگویید؟ درباره نمایندگانی که تک‌ تکشان با رای مستقیم اکثریت انتخاب شده اند!

 

ایجاد شبهه در مورد حمایت مردم از نیروهای انقلابی
 

جایی  دیگر گفته است: «مملکت را گوشت قربانی کرده و هر تکه اش دست یکی است» و در جای دیگر «چرا مردم باید با دیدن این مسایل از انقلاب دفاع کنند؟»!؟

اینجا باز هم بعد از قسم حضرت عباس، دم خروس بیرون میزند و کذابان و خدعه کاران رسوا می‌شوند. چون کاملا با رسانه های معاند و ضدانقلاب خارج نشین همسو و هم نظر شده اند. اصلا انگار نه انگار که کانال مدعی حمایت از محور مقاومت اخبار سوریه را میخوانیم، انگار کانال من و تو و اینترنشنال و بی بی سی را میخوانیم.

انگار که خواست خدا بوده که افرادی که با نام دفاع از انقلاب و‌محور مقاومت بهترین نیروهای نخبه و انقلابی کشور را مورد هجمه قرار می‌دهند رسوا شوند. مدعی خواست که آید به تماشاگه راز  دست غیب آمد وبر سینه نامحرم زد.

 

واما پروژه هاله و شرکت ریتون
 

در اینجا آقای خود دانشمند پندار وقاحت و بیشرمی را به اعلا درجه می‌رساند و ابدا نمی‌گوید که این دسته گل حاصل عملکرد چه کسانی بوده؟! نمی‌گوید که این مشکل حاصل عملکرد همان مدیرانی است که ایشان بارها با تعریف و تمجید از آنها یاد کرده است. همانها که به گفته ایشان کوله کوله تجربه و تریلی تریلی تخصص با خود به همراه داشتند و صد البته چمدانشان بسته و خانه و زندگیشان در اروپا و کانادا برقرار بود و بلافاصله بعد از پریدن میز ریاست، طیاره شان هم پرید و رفتند و پشت سرشان را هم نگاه نکردند.

اتفاقا اگر کسی بابت پروژه هاله و قرارداد شرکت ریتون باید طلبکار و مدعی باشد، این شخص کسی نیست جز دکتر حیدرزاده. چرا صداقت ندارید و نمی‌گویید که دکتر حیدرزاده میراث دار بی کفایتی و بی تدبیری یا احیانا خدای نکرده سوء نیت مدیران قبلی و دوستان شما بوده است؟ و صد البته هم آقای دکتر حیدرزاده و هم مدیران آریاساسول با همه توان و با برگزاری جلسات مفید و متعدد با مقامات محلی و نمایندگان کارگران در حل مشکل این قشر عزیز کارگران تلاش می کنند و الحق که دسته گل به آب داده دوستان شما را دارند جمع می‌کنند.

باز هم به دروغ گفته اید که کارگران شش ماه است حقوق نگرفته اند. هر کس شش ماه حقوق نگرفته، آریاساسول دو‌برابرش را میپردازد. هر کس پیمانکار حقوقش را نداده به دادستانی آریاساسول مراجعه کند تا هم بخاطر بر هم زدن نظم عمومی و هم از طریق قرارداد فی‌مابین از حقوق کارگران دفاع شود.

البته همه ما از دل نگرانی و تشویش مافیای پتروشیمی مطلع هستیم و دلیل نشر این اکاذیب و افتراها را میدانیم و به امید خدا بزودی شاهد رسوایی و سقوط این جریان منحرف خواهیم بود.

 

فامیل کسی بودن جرم نیست، کارایی مدیریتی باید مبنا باشد

مدیر کانال اخبار سوریه چه اهدافی را در تضعیف آریاساسول دنبال می کند؟ این کانال بارها و بارها داماد سردار بودن را به عنوان یکی از نقاط ضعف دکتر حیدرزاده مطرح کرده اند. انگار که داماد سردار بودن جرم است.

 اولا محض اطلاع نسبت داشتن با سرداران و جان برکفان دفاع مقدس و انقلاب برای ما مردم ایران افتخار است، اگر برای شما عیب است به خودتان مربوط میشود ولی از طرف مردم حرف نزنید.

ثانیا آقای دکتر حیدرزاده سالهای سال قبل از اینکه داماد سردار شوند به عنوان یکی از جوانان نخبه و انقلابی در بهترین دانشگاههای کشور تحصیل کرده، در مهمترین شرکتهای مرتبط با نفت، گاز و پتروشیمی مثل پارسیان، شازند، غدیر، صبا فولاد و... عضو هیات مدیره و مدیریت اجرایی در بالاترین رده ها بوده است. خیلی دلم میخواهد که از آقای تئوریسین همه چیز دان بپرسم که برای تصدی مدیرعاملی پتروشیمی، چه سوابق و چه رزومه ای لازم است؟ نکند فکر میکنند که ادمین یک کانال تلگرامی میتواند مدیرعامل یک شرکت پتروشیمی شود؟

آقا جان بس است، حیا کنید، میدانیم که خودتان هم به کذب بودن اخبارتان و دروغ بودن ادعاهایتان ایمان دارید ولی خب چه میشود کرد که با روی کار آمدن دولت مردمی و مدیران جهادی، چرب و شیرین تان در خطر افتاده و به تکاپو افتاده اید، وگرنه چه دلیلی دارد که یک کانال نسبتا کوچک تلگرامی که موضوع فعالیتش هیچ ارتباطی با صنعت پتروشیمی ندارد اینقدر درباره کوچکترین مسائل و موضوعات یکی از دهها پتروشیمی کشور ( نه صنعت پتروشیمی ) و درباره جزیی ترین مسایل آریاساسول که همه اطلاعات، عزل و نصب‌ها و... آن در بورس بطور شفاف و واضح و تحت نظارت سهامداران حقوقی و حقیقی اطلاع رسانی میشود، و همواره توسط ناظران با بازرسی‌ های دوره ای و دقیق نهادهای قانونی و ذیصلاح پایش میشود، ورود کرده و دخالت کنید؟!

آیا این شائبه قوت نمیگیرد که با آمدن مدیریت جهادی دکتر حیدرزاده منافع عده ای به خطر افتاده و برای حفظ آن میخواهند با اهرم فشار رسانه ای و هجمه تبلیغاتی منافع مادی خود را محفوظ نگه دارند؟

از شما بیشتر خواهیم نوشت و بزودی شاهد رسوایی و سقوط خود مافیای پتروشیمی و حامیان آنها خواهید بود.

منتظر باشید....

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین