پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:24 - 1402/07/11

قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی از مدیرعامل بانک رفاه کارگران

کارگر آنلاین | همکاری سازنده و اثربخش مدیرعامل بانک رفاه کارگران در حمایت از تولید ملی و حمایت‌ های موثر این بانک از اشتغالزایی مورد قدردانی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی قرار گرفت.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از روابط عمومی بانک رفاه کارگران، سید صولت مرتضوی با اهدای تقدیرنامه‌ای به اسماعیل للـه‌گانی مدیرعامل بانک رفاه کارگران از حسن همکاری و تلاش‌های صورت گرفته در راستای تحقق کمی و کیفی اهداف دولت در برنامه زیست‌بوم ملی اشتغال و اعطای تسهیلات اشتغالزایی از منابع تکلیفی و بودجه سنواتی و حمایت از مشاغل خانگی تقدیر و تشکر کرد. 

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخشی از این تقدیرنامه، تحقق ماموریت‌های خطیر دولت در زمینه‌هایی چون ایجاد اشتغال مولد و پایدار و صیانت از نیروی کار را حاصل سرلوحه قرار دادن خدمات صادقانه و خودجوش به مردم، وجدان کاری و مسئولیت‌پذیری نسبت به آحاد جامعه توصیف کرده است.

 

وی در بخش دیگری از این تقدیرنامه اظهار امیدواری کرده است که بانک‌های کشور در عرصه خدمت به مردم و تحقق اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران، پیشرو برنامه‌های دولت خدمتگزار مردمی و خدمات صادقانه به جامعه کار، تولید و اشتغال باشند.

شایان ذکر است، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی امروز دوشنبه 10 مهر ماه در دیدارهای جداگانه با مدیران‌عامل برخی از بانک‌های دولتی و خصوصی کشور از اقدامات صورت گرفته از سوی این بانک‌ها در راستای حمایت از تولید ملی و اشتغالزایی قدردانی کرد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین