پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:10 - 1402/10/07

مدیرعامل بانک رفاه کارگران روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت

کارگر آنلاین | دکتر اسماعیل للـه‌گانی، مدیرعامل بانک رفاه کارگران در پیامی، فرا رسیدن روز ملی صنعت پتروشیمی را تبریک گفت.

به گزارش کارگر آنلاین ، متن پیام به این شرح است: 

فرا رسیدن هشتم دی ماه، روز ملی صنعت پتروشیمی را خدمت همه تلاشگران و فعالان این عرصه صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

اقتصاد کشور از بخش های مختلفی تشکیل شده است که ظرفیت های فراوانی درآن‌ها نهفته است. برخی از بخش ها از مزیت های نسبی و برخی دیگر از مزیت های مطلق برخوردارند. صنعت پتروشیمی از جمله صنایع مهمی است که رشد و رونق آن بسیار بخش های اقتصادی را تحت تأثیر قرار می دهد. این صنعت علاوه بر این که نقش پررنگی در اقتصاد، تولید و اشتغال دارد، صنایع دیگر همچون بیمه، حمل و نقل، صنایع تکمیلی و... را نیز تحت تاثیر خود قرار می دهد. در نتیجه، صنعت پتروشیمی تعامل و ارتباط مستقیمی با بخش‌های مختلف اقتصاد دارد و موجب رشد و توسعه آنان می شود.

در قوانین و اسناد بالادستی کشور، صنعت پتروشیمی از جایگاه ویژه ای برخوردار است. براساس چشم انداز صنعت پتروشیمی در افق 1404، ایران باید اولین تولید کننده مواد و کالاهای پتروشیمی از لحاظ ارزش در منطقه باشد. بنابراین، برای تحقق این چشم انداز نیازمند همدلی، همراهی و مشارکت همه بخش های اقتصادی کشور به ویژه شبکه بانکی با این صنعت ارزشمند هستیم.

بانک رفاه کارگران با شش دهه خدمت و کسب موفقیت ها و دستاوردهای بی‌شمار، اکنون زمینه و بستر همکاری های متقابل را با شرکت ها و فعالان صنعت پتروشیمی کشور فراهم کرده است و با کمال افتخار اعلام می کنیم که آمادگی ارائه انواع خدمات مالی و محصولات بانکی مورد نیاز این صنعت را با کیفیت مطلوب، دقت و سرعت بالا، داریم.  

روز ملی صنعت پتروشیمی فرصت مغتنمی است تا از تمامی مردان و زنان ساعی و خدومی که در این حوزه فعالیت می‌کنند و مسیر رشد، توسعه و آبادانی کشور صادقانه گام برمی‌دارند، تقدیر کنیم و امیدواریم که توفیق همراهی بیشتر با این مجموعه گرانقدر را داشته باشیم.

از خداوند سبحان سلامتی، بهروزی و توفیق روز افزون تمامی فعالان و تلاشگران صنعت پتروشیمی کشور را خواستارم.

اسماعیل للـه‌گانی

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین