پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:24 - 1402/10/18

انتقاد خیرین سلامت شهر لار از سو مدیریت های رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان

کارگر آنلاین | برخی خیرین سلامت شهر لار طی بیانیه ای که در اختیار رسانه ها قرار دادند از سو مدیریت های رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان انتقاد کردند.

به گزارش کارگر آنلاین ، برخی خیرین سلامت شهر لار طی بیانیه ای که در اختیار رسانه ها  قرار دادند از سو مدیریت های رئیس دانشکده علوم پزشکی این شهرستان انتقاد کردند. 

چندی پیش نیز تشکل های انقلابی دانشجویی شهر لار طی بیانیه انتقادی رفتارهای اعلی حضرتی رئیس این دانشکده نوشته بودند: ریاست دانشکده علوم‌پزشکی لارستان نمی‌شود در رسانه‌ها ادعا کرد که: «دانشجویان حرف اول را در مجموعه علوم‌پزشکی لار می‌زنند.» اما حتی به تماس‌های مکرر نمایندگان منتخب دانشجویان پاسخی نداد.

حالا در بیانیه خیرین سلامت لار انتقادات مشابه ای در مورد نارسایی ها و رفتارها و بی توجهی ها در این زمینه وجود دارد. 

در بخشی از این بیانیه تصریح شده است: با وجود اینکه مقام عالی وزارت دکتر بهرام عین اللهی بر مشارکت مردمی و حضور مردم در بخش سلامت تاکید دارند متاسفانه شاهد سنگ اندازی ها و دلسرد کردن این قشر خدوم از سوی مقامات دانشکده علوم پزشکی در امر مردمی سازی سلامت هستیم. 

خیرین سلامت شهر لار تاکید کردند که متاسفانه سکان سلامت شهرستان شهیدپرور لار به اسم جوان گرایی در دستان افرادی افتاده است که پذیرای نقد مشفقانه و نصایح خیرین سلامت جنوب فارس که حاصل زحمات آنان امروز در بخش توسعه و گسترش زیرساخت های بهداشتی و درمانی مشهود است، را بر نمی تابمد و به جای هموار کردن بخش مردمی در امر سلامت به دنبال سیاسی کاری و رفیق بازی هستند. 

در این بیانیه تصریح شده است: ما خیرین سلامت خود را موظف می دانیم که فرمایشات مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) در امر مردمی سازی حوزه های مختلف را لبیک بگوئیم و به مسئولان امر اعلام کنیم که امر سلامت که با جان و سلامت روح مردم و بهداشت عمومی در ارتباط است را به متخصصانی واگذار کنیم که نه در مقام حرف و شعار در عمل به فرمایشات مقام معظم رهبری و وزیر محترم بهداشت اعتقاد راسخ داشته باشند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین