پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:06 - 1402/12/04

رپرتاژ آگهی |

معرفی ۵ مورد از بهترین دارالترجمه های شیراز

با گسترده شدن ابزارهای ارتباطی و فعالیت‌های بشر در سراسر دنیا، نیاز به زبان و ترجمه بسیاری از اسناد و مدارک در فهرست مهم‌ترین کارهایی قرار گرفته که این روزها اشخاص زیادی در پی آن هستند. شیراز یکی از شهرهایی است که افراد مختلفی همواره در پی یافتن دارالترجمه رسمی در آن بوده و می‌خواهند با کمک این مراکز معتبر اسناد مختلفی را ترجمه کنند. دارالترجمه شیراز تنها به یک یا چند مورد ختم نمی‌شود؛ اما ما در این مطلب سعی داریم در خصوص ۵ مورد از بهترین دارالترجمه‌هایی که در این شهر فعالیت دارند صحبت کنیم. در صورتی که ساکن شیراز هستید و به دنبال پیدا کردن مراکز معتبری برای ترجمه مدارک خود هستید پس تا پایان همراه ما باشید و بیشتر با بهترین دارالترجمه شیراز آشنا شوید.

دارالترجمه شیراز

با گسترده شدن ابزارهای ارتباطی و فعالیت‌های بشر در سراسر دنیا، نیاز به زبان و ترجمه بسیاری از اسناد و مدارک در فهرست مهم‌ترین کارهایی قرار گرفته که این روزها اشخاص زیادی در پی آن هستند. شیراز یکی از شهرهایی است که افراد مختلفی همواره در پی یافتن دارالترجمه رسمی در آن بوده و می‌خواهند با کمک این مراکز معتبر اسناد مختلفی را ترجمه کنند. دارالترجمه شیراز تنها به یک یا چند مورد ختم نمی‌شود؛ اما ما در این مطلب سعی داریم در خصوص ۵ مورد از بهترین دارالترجمه‌هایی که در این شهر فعالیت دارند صحبت کنیم. در صورتی که ساکن شیراز هستید و به دنبال پیدا کردن مراکز معتبری برای ترجمه مدارک خود هستید پس تا پایان همراه ما باشید و بیشتر با بهترین دارالترجمه شیراز آشنا شوید.

دارالترجمه رسمی میرپارس

بهترین دارالترجمه

میرپارس را می‌توان به جرات برترین دارالترجمه زبان انگلیسی در ایران دانست؛ این گفته براساس رضایت مشتریان و سابقه طولانی این مرکز است. نکته جلب اینکه دارالترجمه میرپارس در تهران واقع شده است ولی به دلیل امکانات ویژه‌ای که برای اهالی شیراز در نظر گرفته است (سفارش ترجمه رسمی بصورت آنلاین و پست رایگان برای شیراز) ناگزیر باید در لیست بهترین دارالترجمه های شیراز قرار بگیرد. این دفتر ترجمه به فوری ترین دارالترجمه نیز شهرت دارد زیرا در سریع‌ترین زمان ممکن مدارک مختلف را پس از ترجمه به دست مشتریان خواهد رساند. این مجموعه با پست رایگانی که دارد در اسرع وقت می‌تواند تمامی سفارشات مشتریان استان فارس را به آنها ارائه دهد. البته تنها ویژگی که دارالترجمه میرپارس دارد در ارتباط با سرعت عمل آن نیست، بلکه ترجمه با کیفیت و بدون ایراد توسط بهترین مترجمان رسمی از دیگر ویژگی‌های بارزی است که در طی سال‌ها ترجمه میرپارس آن را به دست آورده است. از دیگر مزایای مهمی که توانسته دارالترجمه میرپارس در شیراز را به عنوان یکی از بهترین‌ها معرفی کند خدمات ترجمه به شکل غیر حضوری است.

آدرس: تهران، ضلع جنوب شرقی میدان انقلاب، جنب قنادی سینا، پلاک5، طبقه اول، واحد3

کد پستی: 1314643716

تلفن: 02166400955

وبسایت: mirpars.com

به دلیل وجود مترجمین رسمی متخصص در تمامی علوم، روزانه دانشجویان بسیاری ترجمه مدارک تحصیلی خود را به این دارالترجمه می‌سپارند و خیالشان از بابت برگرداندن اصطلاحات تخصصی به زبان انگلیسی راحت است. این دارالترجمه در بستر آنلاین شرایطی را فراهم کرده که دیگر هیچ نیازی به مراجعه حضوری شما نباشد. تنها کافی است سفارش خود را در سایت این مجموعه به ثبت برسانید. مشاوره رایگان، ترجمه با مهر مترجم رسمی و تاییدات دادگستری و وزارت خارجه، ترجمه انواع مدارک به زبان انگلیسی ، ترجمه متون و مقالات، ترجمه همزمان و حضوری و... از دیگر ویژگی‌هایی است که سبب شده دارالترجمه رسمی میرپارس در شیراز بسیار محبوب شود.

نمونه ترجمه رسمی انگلیسی

دارالترجمه رسمی سفیر شیراز

دارالترجمه رسمی سفیر در شیراز یکی از دارالترجمه‌هایی محسوب می‌شود که در بلوار کریم خان زند قرار دارد. شما می‌توانید خدمات مختلفی را از این دارالترجمه رسمی شیراز بخواهید. از جمله مهم‌ترین خدماتی که در این مجموعه ارائه می‌شود می‌توانیم به ترجمه رسمی انواع اسناد و مدارک به زبان‌های مختلف و با تاییدیه دادگستری و وزارت امور خارجه اشاره داشته باشیم. دارالترجمه سفیر آماده است تا خدمات مختلفی را در خصوص ترجمه رسمی مدارک به شما ارائه کند.

آدرس: خیابان زند، حد فاصل صورتگر و پوستچی، ساختمان البرز، طبقه زیرزمین

تلفن: 07132362801

دارالترجمه رسمی دانا

دارالترجمه شیراز همانطور که پیش‌تر هم اشاره داشتیم تنها به یک یا چند مورد محدود نمی‌شود، بلکه این مراکز در سراسر شیراز فعالیت دارند. دارالترجمه رسمی دانا که در همت شمالی، مجاور پل معلم قرار گرفته از جمله دارالترجمه‌هایی است که خدمات مختلفی را به شما عزیزان ارائه می‌کند. این دارالترجمه خدمات متنوعی در زمینه ترجمه تمامی اسناد و مدارک رسمی آن هم به زبان‌های رایج دنیا انجام خواهد داد.

آدرس: شیراز، همت شمالی، مجاور پل معلم، .بین کوچه سه و یک، ساختمان ستاوند، ورودی اول، طبقه دوم، واحد 4

تلفن: 09176024157

اخذ تاییدات دادگستری و وزارت خارجه، تحویل به موقع کار و... از ویژگی‌هایی است که سبب شده دارالترجمه رسمی دانا معتبر شناخته شود. ترجمه مقاله، کتاب، کاتالوگ، بروشور به زبان‌های انگلیسی، ترکی، اسپانیایی، روسی، فرانسوی، عربی، آلمانی و.. از خدماتی است که در زمانی کوتاه در دارالترجمه رسمی دانا انجام می‌شود.

دارالترجمه رسمی دانشجو

معمولا اشخاصی که در محدوده ملاصدرا ساکن هستند و به دنبال دارالترجمه شیراز می‌گردند به سراغ دارالترجمه رسمی دانشجو می‌روند. دارالترجمه رسمی دانشجو در شهر شیراز بسیار شناخته شده است و شما می‌توانید با اطمینان به این مجموعه کار خود را به آنها بسپارید. ترجمه رسمی مدارک به تمامی زبان‌ها و ترجمه تخصصی انواع متون از جمله مهم‌ترین خدمات این دارالترجمه رسمی شیراز است. اگر می‌خواهید کارتان در سریع‌ترین زمان ممکن انجام شود و برای تحویل آن خیلی عجله دارید دارالترجمه رسمی دانشجو ترجمه فوری یک روزه را هم در زمره خدمات خود قرار داده است.

آدرس دارالترجمه دانشجو شیراز: شیراز، ملاصدرا، روبروی بانک ملت، بین چهارراه هدایت و حکیمی، طبقه فوقانی لوازم خانگی مرادی

تلفن: 07132302033

دارالترجمه ادیب

دارالترجمه خوب در شیراز

دارالترجمه ادیب در شیراز از دیگر مراکز ترجمه است که بسیار معروف بوده و در عفیف آباد قرار گرفته است. در صورتی که محل سکونت یا کارتان در این محدوده است و به دنبال دارالترجمه‌ای معتبر در شهر شیراز هستید به شما پیشنهاد می‌کنیم حتماً سری به دارالترجمه ادیب بزنید. ترجمه رسمی اسناد به زبان انگلیسی، ترجمه مقالات مختلف، اخذ تاییدیه ها و... از جمله مهمترین خدماتی است که در این مرکز صورت خواهند گرفت.

آدرس: شیراز، خیابان عفیف آباد، حدفاصل کوچه ۳ و ۵ ، جنب بیمارستان میر، ساختمان ۱۰۱، طبقه دوم

تلفن: ۳۶۲۷۳۶۹۱

وبسایت: adibotc.com

چه خدماتی در دارالترجمه‌های رسمی شیراز انجام می‌شود؟

دارالترجمه‌های رسمی وظیفه اصلی که دارند در امر ترجمه اسناد و مدارک شناسایی، شغلی، تحصیلی، شرکتی و غیره جهت ارائه به سفارت و اخذ ویزا است. اسناد و اوراقی که از اهمیت بسیار زیادی برای افراد برخوردار هستند در این مراکز ترجمه خواهند شد. اما از مهمترین فعالیت‌ها و خدماتی که در دارالترجمه شیراز انجام می‌شود، می‌توانیم به موارد زیر اشاره داشته باشیم:

  • ترجمه اسناد و مدارک شناسایی
  • ترجمه گواهی‌های پزشکی
  • تامین مترجم همزمان
  • ترجمه انواع اسناد ملکی
  • ترجمه قرارداد و مدارک شرکتی
  • ترجمه مدارک تحصیلی
  • ترجمه ابلاغیه و اخطارهای قضایی
  • اخذ تاییدیه دادگستری و وزارت خارجه

چه زمانی باید به دارالترجمه های رسمی شیراز مراجعه کنیم؟

از مهم‌ترین و البته رایج‌ترین دلایل و زمان‌هایی که مردم به دارالترجمه‌های رسمی مراجعه می‌کنند زمانی است که به دنبال ویزای مهاجرتی، ویزای توریستی یا ویزای تحصیلی هستند. با توجه به اینکه سفارتخانه‌ها اسناد و مدارک مختلفی را از افراد مهاجر یا مسافر می‌خواهند، این افراد لازم است برای اینکه جنبه رسمی و قانونی به مدارک خود بدهند حتماً آن را در دارالترجمه‌های رسمی ترجمه کنند.

نمونه ترجمه رسمی سند ملک به زبان انگلیسی

سخن پایانی

یافتن دارالترجمه شیراز همیشه برای افراد ساکن در این شهر که قصد دارند مدارک خود را به دیگر کشورها ارائه دهند، بسیار مهم است. با توجه به اینکه اهمیت صحت ترجمه بسیار مهم است، حتماً از بهترین دارالترجمه کمک بگیرید و کار خود به مترجمان رسمی حرفه‌ای بسپارید. در این مقاله قصد داشتیم در ارتباط با بهترین دارالترجمه شیراز صحبت کنیم تا اگر این روزها شما هم به دنبال دارالترجمه‌هایی برای انجام کار خود در این شهر هستید، بتوانید به راحتی بهترین آنها را پیدا کنید. اگر علاوه بر دارالترجمه‌های رسمی که در این مقاله از آنها یاد کردیم شما هم دارالترجمه خوب دیگری را در شیراز می‌شناسید لطفاً نام آن را با ما به اشتراک بگذارید.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین