پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:39 - 1402/12/16

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌های شهر تهران برگزار شد

کارگر آنلاین | مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها با شعار با هم شهری بهتر، زیباتر امروز ۱۵ اسفند در محل ستاد سمن‌های شهر تهران برگزار شد.

به گزارش کارگر آنلاین ،  مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها امروز ۱۵ اسفند ۱۴۰۲ با حضورسید احمد علوی رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران و عضو شورای اسلامی شهر تهران، سمیه رفیعی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی و احمد قیومی فرماندار شهر تهران برگزار شد.

در ادامه مراسم سید احمد علوی ضمن تبریک ایام مبارک شعبان و هفته سمن‌ها اظهار داشت: صفر تا صد این نمایشگاه به زحمت دوستان سمن‌ها بوده است. اینکه ما در شورای شهر تهران چقدر توانستیم به شما خدمت کنیم باید با گذشت زمان مشخص شود.

علوی با بیان اینکه ما در شورای شهر تلاش می‌کنیم تا بودجه خوبی بگیریم، اظهار کرد: به شما نوید ساخت خانه‌های کار مشارکتی سمن‌ها را میدهم.

وی در ادامه افزود: ما کنار هم قرار میگریم که حالمان خوب شود. امروز هموطن‌های ما  در بلوچستان در شرایط سختی هستند و ما باید کمک کنیم تا بحران مردم این منطقه برطرف شود. بنده پای کار هستم و مشتاق کمک کردن به تمام مردم سیستان بلوچستان نیز هستم.

رئیس ستاد سمن‌های شهر تهران در ادامه عنوان کرد:امیدوارم این حال خوب که با کنار هم بودن ما به وجود می‌آید باقی بماند. این محبت خدا است که درد بندگان دل شما را بدرد می‌آورد و شما بلند می‌شوید و شروع به فعالیت می‌کنید.

علوی در پایان سخنانش ضمن تشکر از تک تک کسانی که برای برگزاری این نمایشگاه کمک کردند، گفت: تشکر ویژه میکنم از فرماندار محترم شهر تهران جناب آقای قیومی که در تمام برنامه‌ها مربوط به تشکل‌ها و سمن‌ها ما را یاری می‌کنند.

احمد قیومی فرماندار تهران در ادامه مراسم  ضمن تبریک ایام مبارک شعبان گفت:سازمان‌های مردم نهاد سرمایه‌های کشور و این شهر هستند. علوی تلاش زیادی را برای سازمان‌های مردم نهاد انجام می‌دهد. همچنین تشکر میکنم از همه شما که به دنبال حل مشکلاتی هستید که بعضا باید حکومت آن‌ها را حل کند.

قیومی افزود: این شرایط برای اینکه شما کنار هم حضور پیدا کنید و برای حل مشکلات راهکار دهید بسیار ارزشمند است. دولت متعلق به مردم است. دولت به پشتوانه شما مستقر شده است. اگر مشکلی بوده توسط مردم حل شده است. امام راحل همیشه تاکید داشتند که مشکلات را با مردم در میان بگذارید آن‌ها درک می‌کنند و برای حل مشکلات کمک میکنند.

وی در ادامه تصریح کرد: سازمان‌های مردم نهاد همیشه در حل مشکلات موثر بوده اند و کار‌های شما واقعا برای ما ارزشمند است. به همه شما خسته نباشید می‌گویم. همه شما در آینده باید در سازمان‌های مختلف عضو باشید و ما باید برای حل مشکلات به شما مراجعه کنیم. کار‌های تشکل‌ها در پایتخت الگو است و امیدوارم شما محلی شوید برای اشتراک گذاری ایده ها،   شناخت مسائل و حل مسائل.

فرماندار تهران در ادامه عنوان کرد:شما خودتان مشکلات را شناسایی می‌کنید و آن را حل می‌کنید و این بسیار با ارزش است.

وی در پایان افزود: میدانم که برای برگزاری اینگونه تجمع‌ها یکسری مشکلات وجود دارد، اما امکان پذیر است. از دل این تجمع‌ها ایده بیرون می‌زند. باید یک تالار گفتگویی وجود داشته باشد تا این گونه تشکل‌ها کنار هم جمع شوند و مشکلات را مطرح کنند.

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها برگزار شد  عکس

 

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها برگزار شد  عکس

 

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها برگزار شد  عکس

 

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها برگزار شد  عکس

 

مراسم اختتامیه نمایشگاه دستاورد‌های سمن‌ها برگزار شد  عکس

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین