پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:30 - 1403/03/03

آیت‌الله رئیسی در راه خدمت به کشور شهید شد

کارگر آنلاین | نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: آیت‌الله رئیسی که حین خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید، مدام در حال ذکر و فکر برای خدمت به مردم و حل مشکلات بود.

 احمد امیرآبادی فراهانی، نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی درباره‌ی حادثه‌ی غم‌بار سقوط هلی‌کوپتر آیت‌الله رئیسی و شهادت او و همراهانش گفت: این شرایط بسیار سخت و ناراحت‌کننده است و بغض اجازه‌ی صحبت نمی‌دهد.

  • وی به تشریح جزئیات عملیات جست‌وجوی نیروهای امدادی و نجاتی پرداخت و توضیح داد: امروز و پس از نماز صبح هنگامی که هوا روشن‌تر شد، ما به همراه سردار سلامی به محدوده وارد شدیم. منطقه بسیار مه‌آلود بود و شرایط جوی برای جست‌وجو خیلی سخت بود.

این نماینده به عنوان یکی از حاضرین در عملیات جست‌وجوی شهدا اضافه کرد: پس از اینکه به نقطه مد نظر نزدیک شدیم، هلی‌کوپتر را یافتیم که متاسفانه پیکر شهدا نیز اطراف آن بود.

نماینده مردم قم در مجلس به توصیف ابعاد شخصیتی آیت‌الله رئیسی پرداخت و تصریح کرد: آیت‌الله رئیسی بسیار انسان متقی و باتقوایی بود. فراموش نمی‌کنم که در سفرهای خارج از کشور و در یک مورد به خصوص در چین، عبادت را فراموش نمی‌کرد و حال و هوای عجیبی حین عبادت خداوند داشت.

وی تاکید کرد: آیت‌الله رئیسی که حین خدمت به مردم و کشور به شهادت رسید، مدام در حال ذکر و فکر بود. ما در آخرین سفر رئیس جمهور به قم، در خدمت او بودیم و به چشم دیدیم که چقدر به محرومین و مستضعفین توجه دارد.

این نماینده مجلس در ادامه اظهار داشت: به یاد دارم که در سفر قم، پذیرایی تدارک دیده شده بود اما به محض اینکه متوجه شد مردم به استقبال او آمده‌اند و منتظرند، از تدارک‌دیدگان عذرخواهی کرد و سریع خود را به جمع مردم رساند.

امیرآبادی فراهانی در پایان به توضیح علت این حادثه پرداخت و گفت: کل منطقه حادثه از مه پوشیده شده است و به طور معمولی تا چند متر جلوتر نیز دیده نمی‌شود. همچنین بررسی‌های بیشتر درباره‌ی این حادثه به مرور انجام خواهد شد.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین