پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:28 - 1399/06/23

آغاز داوری ۶۰۰ اثر ارسالی به چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی

داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار ۶۰۰ دانش آموز ثبت نام کننده در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی آغاز شد.

کارگر آنلاین :  چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی همانند سال‌های گذشته به همت فرهنگسرای اندیشه و با همکاری شبکه قرآن، سازمان دانش آموزی، ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور و کانون مداحان با هدف شناسایی، حمایت و پرورش استعداد‌های بالقوه مداحان نوجوان، تشویق و ترغیب نوجوانان خادم اهل بیت (ع) و پرورش مداحان طراز انقلاب اسلامی در حال برگزاری است.

این آیین با توجه به شیوع ویروس کرونا با بهره‌گیری از فضای مجازی برگزار شده و بر این اساس ۶۰۰ نفر از علاقه‌مندان به شرکت در آئین مذکور ویدئو‌های سه تا پنج دقیقه‌ای از خود تهیه و از طریق درگاه اینترنتی www.qurantv.ir یا www.nogolanhosseini.ir ارسال کردند.

 

استان‌های قزوین، اصفهان، کرمان، فارس، البرز و آذربایجان‌های شرقی و غربی دارای بیشترین ثبت‌نام‌کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی هستند.

 

با توجه به اتمام مهلت ارسال آثار، داوری مرحله مقدماتی و بازبینی آثار با حضور داوران و صاحبنظران از جمله رحمان نوزانی، محمود تاری، سعید نسیمی، حسین درویش و محمد امانی مهر برگزار می‌شود. همچنین راستی‌آزمایی شرکت کنندگان در چهاردهمین آئین تجلیل از نوگلان حسینی در تاریخ ۲۹ الی ۳۱ شهریور برگزار خواهد شد و آزمون نهایی و ضبط برنامه نهایی نیز سوم تا دهم مهرماه انجام می‌شود. اختتامیه و اهدای جوایز چهاردهمین آیین تجلیل از نوگلان حسینی ـ مداحان دانش آموز شهر تهران، روز پنجشنبه ۱۵ مهر ماه ۱۳۹۹ برگزار می‌شود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین