پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:33 - 1399/06/28

یادداشت دکتر قدیری ابیانه در کارگر آنلاین :

ابعاد جدید حذف عکس دختران از کتاب ریاضی توسط دکتر قدیری ابیانه فاش شد

هدفشان حذف عکس دختران محجبه از کتب درسی بوده. این در چارچوب حذف اسلام است. ما شاهد این بودیم که در شهرداری تهران هم نام جمهوری اسلامی را تابلوش رو کردن جمهوری و اسلامیش را حذف کرده اند و قبلاً هم نام شهید را حذف کرده اند و گفتند شهید طولانی می کند اما وقتی اسم هنرپیشه ها را می گذارند کلمه ی استاد رو مقدمه اش می نویسند اخیراً هم من متوجه شده ام که در مدارک دانشگاه تهران مدارک تحصیلی به اصطلاح مدرک تحصیلی که می دهند قبلاً آیه ی قرآن بالای آرم جمهوری اسلامی بوده است آیه ی قرآنش را هم در مدارک تحصیلی حذف کرده اند این نمی تواند یک اتفاق باشد.
کارگر آنلاین : دکتر محمد حسن قدیری ابیانه کارشناس مسائل استراتژیک در یادداشتی نوشت : در رابطه با حذف عکس چند  دختر از روی جلد کتاب درسی که اصلاح طلبان و نشریات اصلاح طلب جنجال به پا کردند لازم به ذکر است که این کار توسط نفوذی های 2030 انجام شده توسط اصلاح طلبها انجام گرفته و عکس زن ها رو از صفحه ی اول حذف نکرده اند بلکه عکس دختران محجبه را از روی جلد کتاب حذف کرده اند. به آن نشانی که در تصاویر داخل کتاب عکس دخترهایی که با حجاب بوده اند حجابشان را برداشته اند و بدون روسری اونها را گذاشته اند و همان عکس را فقط بدون روسریش کرده اند.
 
قرآن را از روی میز برداشته اند و به جاش لیوان گذاشته اند
 
یعنی هدفشان حذف عکس دختران محجبه از کتب درسی بوده. این در چارچوب حذف اسلام است. ما شاهد این بودیم که در شهرداری تهران هم نام جمهوری اسلامی را تابلوش رو کردن جمهوری و اسلامیش را حذف کرده اند و قبلاً هم نام شهید را حذف کرده اند و گفتند شهید طولانی می کند اما وقتی اسم هنرپیشه ها را می گذارند کلمه ی استاد رو مقدمه اش می نویسند اخیراً هم من متوجه شده ام که در مدارک دانشگاه تهران مدارک تحصیلی به اصطلاح مدرک تحصیلی که می دهند قبلاً آیه ی قرآن بالای آرم جمهوری اسلامی بوده است آیه ی قرآنش را هم در مدارک تحصیلی حذف کرده اند این نمی تواند یک اتفاق باشد. 
 
بلکه یک برنامه است و اینکه در چند وزارت خانه و چندتا دستگاه همزمان در این راستا عمل می شهود نشان دهنده ی یک برنامه است کسانی آمدند دنبال این هستند که اسلام را حذف کنند و 2030 را عمل کنند و به نظر من مسئولین باید برخورد کنند.
 
اینکه وزیر آموزش و پرورش عذرخواهی کند و بگوید اشتباه شده است و جبران می کنم این کفایت نمی کند و باید دید چه کسی سفارش داده که عکس دخترها را حذف کنند؟ چه کسی سفارش کرده که نقاشی کشیده بشود که حجاب دخترها را و قرآن را از روی میز منزل اون کتاب حذف کنند باید به محاکمه کشیده بشوند.
 
اینکه فقط عذرخواهی بکنند و بگویند حواسمان نبود و متوجه نبودیم و جبران می کنیم کفایت نمی کند. من از همین جا از قوه قضاییه دعوت می کنم ورود پیدا کند و شناسایی کند که چه کسانی این نقاشی ها را تغییر داده؟ چه کسی دستور حذف نقاشی را داده؟ و آنها نه تنها عزل بشوند بلکه محاکمه هم بشوند بابت اقدامی که کرده اند. وجود چنین کسانی در آموزش و پرورش مضر به حال ملت ماست
 
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین