پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1399/07/03

جشنوارۀ «کتاب‌خوانی دفاع مقدس» در اصفهان برگزار میشود

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان از برگزاری دور نخست جشنوارۀ «کتاب‌خوانی دفاع مقدس» به مناسبت بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس و همچنین دور دوم جشنوارۀ سراسری «اهدای کتاب» به‌منظور غنی‌سازی مخزنِ ۱۵ کتابخانه‌ای که تا پایان سال جاری در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد خبر داد.

کارگر آنلاین : امیر هلاکویی اظهار کرد: سال گذشته که دور نخست جشنوارۀ سراسری اهدای کتاب به کتابخانه‌های عمومی با سه هدف عمدۀ جذب کتاب، کمک به غنی‌سازی مخازن کتاب در مناطق محروم و کتابخانه‌های جدید الافتتاح، معرفی ناشران و نویسندگان و شناساندن بیشتر شخصیت علامه مجلسی (ره) برگزار شد، حدود ۲۰۰ هزار جلد کتاب به دست ما رسید که رکورد بسیار خوبی به شمار می‌رفت.

وی ادامه داد: امسال نیز با توجه به گرانی کاغذ و به‌منظور پربار کردن ۱۵ کتابخانه‌ای که تا پایان سال جاری در استان اصفهان به بهره‌برداری می‌رسد، فراخوان دور دوم این جشنواره را با عنوان «بحار کتاب انوار دانایی» منتشر کردیم.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان گفت: علاقه‌مندان برای شرکت در این جشنواره می‌توانند نام شهر خود را به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۴۵۰۱۴ بفرستند یا با مراجعه به نشانی Isfahanpl.ir اطلاعات بیشتری دراین‌باره کسب کنند.

هلاکویی خاطرنشان کرد: جشنوارۀ دیگری که با همکاری بنیاد حفظ و نشر آثار دفاع مقدس امسال دور نخست آن را برگزار می‌کنیم، یک جشنوارۀ کتاب‌خوانی است.

وی افزود: این جشنواره شامل سه بخش کودک، نوجوان بزرگ‌سال است که در بخش کودک کتاب «قصه اون روزها»، در بخش نوجوان کتاب‌های «کانال»، «عزیز آقا» و در بخش بزرگ‌سال کتاب‌های «لبخند مادرانه»، «آب هرگز نمی‌میرد»، «غواص‌ها بوی نعنا می‌دهند»، «هنوز فرمانده مایی»، «مادر پسران»، «به آن زنده مانده‌ام» و «آقای مدیر» به اقشار مختلف معرفی می‌شود و آن‌ها تا ۳۰ مهرماه فرصت دارند با مراجعه به نشانی samakpl.ir در این جشنواره ثبت‌نام و شرکت کنند.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اصفهان یادآور شد: با توجه به اینکه در کتابی با نام «آقای مدیر» به سیرۀ مدیریتی شهید حاج حسین خرازی پرداخته‌شده، ما یک مسابقۀ کتاب‌خوانی «آقای مدیر» ویژه کارمندان استان اصفهان نیز به مناسبت بزرگداشت چهل‌سالگی دفاع مقدس، با همکاری بسیج کارمندان راه‌اندازی کرده‌ایم که تا ۳۰ مهرماه برای شرکت در آن فرصت هست.

 

منبع: برنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین