پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00000:35 - 1399/07/04

هنرمندان امروز جامعه باید همان نقش شهدا در دوران دفاع مقدس را ایفا کنند

در گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس طی مراسمی با حضور جمعی از مسوولان شهرستان، هنرمندان، خانواده‌های شهدا و نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی مزار شهدای ساوه گلباران و با آرمان های شهدا و امام راحل تجدید پیمان بستند.

به گزارش کارگر آنلاین ،  نماینده وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این مراسم ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس، با تجلیل از رشادت‌های شهدا در آن دوران گفت: شهدای هشت سال دفاع مقدس با ظرفیت و استعداد هنرمندانه‌ای که خداوند به آنان عطا کرده بود توانستند با زبان هنر که همان رشادت و مقاومت بود مردم را به مقابله با ظلم دعوت کرده و به جبهه‌های حق علیه باطل بکشانند.

حسین حاجی حضور میلیونی اقشار مختلف مردم در جبهه‌های جنگ را نتیجه هنرمندی شهدا دانست و افزود: امروز وظیفه همه مردم خصوصا هنرمندان در پاسداری از آرمان‌های انقلاب سنگین است چراکه در فضایی با تهاجم ناجوانمردانه فرهنگی و رسانه‌ای مواجه هستیم.

وی با تاکید بر اینکه رسالت قشر هنرمند در انتقال داده‌های انقلاب و ارزش‌های دفاع مقدس در این ایام دو چندان شده است، اضافه کرد: هنرمندان امروز جامعه باید همان نقش شهدا در دوران دفاع مقدس را ایفا کنند و اقشار مختلف مردم خصوصا قشر جوان را به سمت و سوی حفظ ارزش‌ها سوق دهند.

منبع: بسیج نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین