پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:26 - 1399/07/04

دستور ویژه وزیر کار برای پیگیری سریع مشکلات یک واحد تولیدی

در پی انتشار کلیپی در فضای مجازی مبنی بر تعطیلی یک واحد تولیدی ، وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی دستور داد فوری در این زمینه پیگیری های لازم انجام و اطلاعات متقن و کارشناسی جمع آوری شود.

به گزارش کارگر آنلاین ، در پی انتشار کلیپی کوتاه در فضای مجازی مبنی بر تعطیل شدن کارخانه «فرش تابان مهر» و اظهارات مهدی کلیددارزاده، رئیس هیات مدیره شرکت، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به دستیار ویژه خود دستور داد  از سازمان تامین اجتماعی و معاونت های روابط کار و توسعه کار آفرینی و اشتغال پیگیری های لازم  تا حصول نتیجه صورت گیرد.

همچنین با توجه به دستور معاون اول رئیس جمهوری به دستگاه های مختلف در خصوص رسیدگی به این موضوع، نتایج بررسی های این وزارتخانه برای وی ارسال می شود.

به دنبال دستور صادره در طی دو روز گذشته بررسی های لازم از سوی سازمان تامین اجتماعی، معاونت توسعه کارآفرینی و اشتغال وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان آغاز شده و در حال پیگیری فوری است.

به گزارش کارگر آنلاین،اخیرا فردی با انتشار فیلمی در فضای مجازی مدعی شد که از خارج کشور بازگشته و کارخانه فرش در ایران راه اندازی کرده؛ در این فیلم که در فضای مجازی بازتاب داشته وی اعلام می‌کند که کارخانه اش پس از مواجه شدن با مسائل و مشکلات متعدد تعطیل و فعالیت آن متوقف شده است. 

منبع: ایسنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین