پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:02 - 1399/07/16

نقش ایثارگران در کارآفرینی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان گیلان با بیان اینکه جامعه ایثارگری استان می تواند نقش مهمی در کارآفرینی داشته باشد، گفت: بنیاد از ایده هایی که رفاه و معیشت جامعه را ارتقا می بخشد حمایت می‌کند.

کارگر آنلاین |  عبدالله پاکاری در حاشیه بازدید از طرح بوم گردی یکی از ایثارگران استان گیلان، با تاکید بر لزوم استفاده از تمام ظرفیت ها جهت حمایت از کارآفرینان شاهد و ایثارگر، گفت: از جمله مهم‌ترین اولویت‌های بنیاد ایجاد اشتغال برای جامعه هدف به ویژه فرزندان ایثارگران است.


وی با اشاره به نامگذاری سال 99 تحت عنوان «جهش تولید» از سوی مقام معظم رهبری، افزود: همه دستگاه‌ها و نهادها و سازمان ها باید برای رفع مشکل بیکاری همدلی و هم افزایی داشته باشند و با رفع موانع تولید، زمینه اشتغالزایی را فراهم کنند.


مدیرکل بنیاد استان گیلان با بیان اینکه جامعه ایثارگری استان می تواند نقش مهمی در کارآفرینی داشته باشد، گفت: بنیاد از ایده هایی که رفاه و معیشت جامعه را ارتقا می بخشد حمایت می کند.


پاکاری با تأکید بر لزوم حضور پررنگ خانواده‌های معزز شاهد و ایثارگر در عرصه‌های مختلف فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی، گفت: بنیاد در کنار دستگاه های متولی امر اشتغال و کارآفرینی، ظرفیت های خوبی در حوزه حمایت‌های مشاوره ای و تسهیلاتی از کسب و کارهای ایثارگران دارد.
 

منبع: ایسنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین