پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:19 - 1400/06/02

شهادت شهیدان «رجایی» و «باهنر» یادآور حیات فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی است

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای هفته دولت را گرامی داشت.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران با صدور بیانیه‌ای یاد و خاطره شهیدان «رجایی»، «باهنر» و خیل شهیدان گرانقدر دولت در عرصه‌های مختلف را گرامی داشت. در این بیانیه آمده است:

«هفته دولت به ویژه هشتم شهریور یادآور حادثه‌ای غم‌انگیز در حافظه تاریخی انقلاب اسلامی و ملت ایران است که در آن دو تن از چهره‌های ماندگار هدف کینه و جنایت تروریستی استکبار جهانی و جریان نفاق قرار گرفتند و شهادت مظلومانه آنان در تاریخ این سرزمین، یادآور حیات صادقانه و فداکارانه برای دفاع از اسلام و انقلاب اسلامی قرار گرفت.

در تاریخ هر ملت، فراز و نشیب‌های تلخ و شیرینی وجود دارد که تعیین‌کننده سرنوشت و سازنده فرهنگ آن ملت است. نظام جمهوری اسلامی ایران به رهبری بزرگ‌مردی که جهان مانند او را کمتر به خود دیده است و با جان‌فشانی فرزندان فداکار این خاک، حرکت خود را آغاز کرد.

در این میان شهادت دو شخصیت فداکار اسلام «رجایی» و «باهنر» که به آتش کینه منافقان سوختند، فصلی از شهادت را به نام «هفته دولت» در تاریخ ایران گشوده است. هفته دولت یادآور فداکاری‌های فرزندان پاک‌نهاد و گرانقدر انقلاب و احیاکننده روز‌های پرشور خدمتگزاری شهیدان بزرگ «رجایی» و «باهنر» است.

تلاقی هفته دولت با ماه محرم و موسم شور و عزای حسینی (ع) در سال جاری یادآور درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم یزید زمان آمریکای جنایتکار و تروریست‌پرور بوده و دولت و ملت را به مقاومت فعال در برابر فتنه‌ها و نقشه‌های نوین شیطانی نظام سلطه و استکبار فرامی‌خواند.

ضرورت تمرکز و اهتمام جدی دولتمردان انقلابی و جهادی نسبت به توصیه‌ها و انتظارات رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی از دولت و ضرورت کار و تلاش جهادی و مضاعف مسئولان برای رفع مشکلات امروز کشور و ملت که پادزهر تحریم‌های ظالمانه، تکیه بر ظرفیت‌های ملی و بومی است و تجربه هم نشان داده است در هر عرصه‌ای به ویژه در حوزه دفاعی و نظامی که مورد اعتنا قرار گرفته است به آوردگاه شکست معاندین و بدخواهان ایران اسلامی تبدیل شده است.

مرکز مقاومت بسیج بنیاد شهید و امور ایثارگران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان «رجایی»، «باهنر» و خیل شهیدان گرانقدر دولت در عرصه‌های مختلف از جمله در حوزه سلامت، تأکید بر حساسیت شرایط تاریخی امروز و لزوم هوشمندی و هوشیاری آحاد ملت و دولت نسبت به ترفند‌ها و توطئه‌های دشمنان خارجی و تفاله‌های داخلی آنان دولتمردان را به اهتمام همه‌جانبه به توصیه‌ها و هشدار‌های رهبر عظیم‌الشأن انقلاب اسلامی حضرت امام خامنه‌ای عزیز (مد ظله‌العالی) در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دعوت می‌نماید و توفیق و سربلندی ایران اسلامی را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارد.»

 

منبع: دفاع پرس
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین