پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ11018:42 - 1399/07/17

آخرین مهلت عکسواره حسینی «جان من است او» اعلام شد

دبیرخانه عکسواره حسینی «جان من است او» بر گاه شمار زمانی اعلام شده در فراخوان تاکید و این مهلت را تا ۲۰ مهر اعلام کرد.

به گزارش کارگر آنلاین به نقل از دبیرخانه این عکسواره حسینی، پایگاه عکس چیلیک به عنوان حامی رسانه‌ای فراخوان «جان من است او»، یکشنبه ۲۰ مهرماه را به عنوان آخرین مهلت اعلام شده برای دریافت عکس و آثار اعلام کرد. همچنین امکان تمدید این زمان به هیچ عنوان وجود ندارد.

طی پویشی تعریف شده و دعوتی همگانی، توانمندی و تعریف دیدگاه ۴۰ عکاس و هنرمند را پیرامون رصد آئینی و عکاسی از عاشورای حسینی در صفحه مربوط به این دبیرخانه به نشانی janeman_ast_oo منتشر کرده است که هر یک از منظری به ابعاد فرهنگی هنری این واقعه پرداخته‌اند.

نخستین فراخوان عکسواره حسینی «جان من است او» از سوی مدیرکل فرهنگی شهرداری تهران و با همراهی سازمان تبلیغات اسلامی و همکاری دفتر رسانه تخصصی پایگاه عکس چیلیک منتشر شد. این فراخوان در چهار بخش عکس مستند، تصویرسازی عکس محور، پروژه عکاسی و مقاله نظری در نخستین روز از ماه محرّم منتشر شده و با در نظر گرفتن یک «چلّه حسینی» از عاشورا تا اربعین فرصتی برای انتخاب و ارسال فایل عکس در اختیار عکاسان و علاقمندان قرار داده است.

برگزارکننده ضمن در نظرگرفتن حق التالیف و گواهی حضور معتبر برای عکاسان راه یافته، از چشم اندازهایی هدفمند برای نگاه تیزبین عکاسان به عنوان اهداف برگزاری این عکسواره حسینی یاد کرده که در متن فراخوان به آن اشاره کرده است.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین