پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:58 - 1399/07/19

شرح نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن در مؤسسه اسراء بافران

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء در شهر بافران شهرستان نائین، کلاس‌های آموزش شرح نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن کریم را برای بانوان و آقایان با رعایت پروتکل بهداشتی برگزار می‌کند.

 مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء در شهر بافران از توابع بخش مرکزی شهرستان نائین استان اصفهان، طی 10 سال گذشته، فعالیت خود را در حوزه‌های آموزش عمومی و تخصصی قرآن‌کریم آغاز کرد و طی 5 سال گذشته موفق به کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی شده است.

این مرکز قرآنی در این مدت، برنامه‌های متنوعی را در همه مقاطع سنی ویژه آقایان و بانوان برگزار کرده است. پیش از شروع کرونا، این مؤسسه تعداد 15 جلسه آموزش قرآن کریم را برای 500 بانو و 400 آقا برگزار می‌کرد که اکنون با تعداد و ظرفیت محدود در مکان مؤسسه برگزار می‌شود.

جابر فخرائی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء گفت: مؤسسه قرآنی اسراء هم اکنون در شرایط کرونا آموزش‌های قرآن را در فضای مجازی و حضوری برگزار می‌کند. بخشی از کلاس‌های حضوری شامل تفسیر و شرح زیارت جامعه کبیره ویژه آقایان و همچنین دوره‌های شرح نهج‌البلاغه و تفسیر قرآن، شرح زیارت ناحیه کبیره و کلاس حفظ قرآن ویژه بانوان برگزار می‌شود.

این مرکز قرآنی با راه‌اندازی کانال در پیام‌رسان واتس‌آپ، اقدام به مشارکت در برگزاری مسابقات قرآن‌کریم با محوریت مفاهیم قرآن و خطبه‌های نهج‌البلاغه ویژه قرآن‌آموزان کرده است. برگزاری دوره پیش دبستان برای کودکان 3 تا 6 سال نیز در فضای مجازی درحال انجام است.

آموزش دوره‌های عمومی و تخصصی قرآن‌کریم در مؤسسه اسراء، کاملا رایگان برگزار و همه هزینه‌های جاری مؤسسه بدون  حمایت مسئولان و فقط از طریق نذورات و خیران تأمین می‌شود.

این مرکز قرآنی بیشترین فعالیت‌ خود را در حوزه سبک زندگی و آموزش‌های، حفظ، مفاهیم، صوت و لحن  قرار داده و تاکنون موفقیت‌هایی برای تربیت نسل قرآنی در پیش داشته است.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت اسراء در استان اصفهان، شهرستان نائین، شهر بافران، خیابان ولیعصر(عج)، دارالقرآن حضرت معصومه(س) واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایکنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین