پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:00 - 1399/07/28

رئیس بیمارستان لبافی‌نژاد به شهادت رسید

مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی در پیامی شهادت محمد زارع، رئیس بیمارستان شهید لبافی نژاد تهران را به بیمه‌شدگان، بازنشستگان و کارکنان این سازمان تسلیت گفت.
کارگر آنلاین| در پیام سالاری آمده است:
 
انا لله و انا الیه راجعون
 
خبر درگذشت دکتر محمد زارع، رئیس بیمارستان شهید لبافی‌نژاد سازمان تامین اجتماعی، موجب تاثر و تاسف عمیق گردید. آن شهید والامقام و مدافع گرانقدر سلامت با ایثار و فداکاری مثال زدنی برای کمک رسانی و ارائه خدمات درمانی به مبتلایان به بیماری عالمگیر کرونا از هیچ کوششی فروگذار نکرده و جان را بر سر عهد و پیمانی که با خدای خویش بسته بود نثار کرد و به برادران شهید خود پیوست.
 
خدمات ارزشمند و قابل تقدیر دکتر زارع که عمر خود را وقف خدمت به بندگان خدا کرد، نزد خداوند بزرگ محفوظ است و بی‌شک بیمه‌شدگان این سازمان خدمات شایسته وی را از یاد نخواهند برد. ایشان در ایام شیوع کرونا به مانند دیگر مدافعان سلامت ایثارگرانه به مردم و بیماران خدمت کرد و به مقام والای شهادت نایل شد.
 
شهادت این مدیر ارزشمند و همکار صدیق سازمان تامین اجتماعی را به خانواده ارجمند ایشان، همکاران سازمان تامین اجتماعی و جامعه پزشکی تسلیت عرض می‌کنم. برای ایشان غفران واسعه الهی و همنشینی با سالار شهیدان و برای بازماندگان محترم صبر جمیل از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین