پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:20 - 1399/07/29

انتقام سخت از جوانی که از ازدواج منصرف شده بود

وقتی خواستگار دختر جوان از ازدواج با او منصرف شد، برادرهایش که شاهد افسردگی خواهرشان بودند تصمیم به انتقام‌جویی گرفتند. غافل از اینکه نه‌تنها جان جوان خواستگار، بلکه جان خواهرشان را هم به خطر خواهند انداخت.

به گزارش کارگر آنلاین، همه این ماجرا از چند‌ماه پیش شروع شد. یعنی زمانی که دختری 18ساله به نام نیلوفر از طریق واتس آپ با پسری 18ساله به نام بنیامین آشنا شد. پسر جوان در همان روز نخست آشنایی، چنان دلباخته نیلوفر شد که به او پیشنهاد ازدواج داد و قول داد که به‌زودی به خواستگاری‌اش خواهد رفت. اما خیلی زود ورق برگشت و یک شب بنیامین پیامکی به دختر جوان ارسال کرد و گفت از او متنفر است و دیگر نمی‌خواهد او را ببیند. او حتی تهدید کرد که اگر دختر جوان به تماس‌هایش ادامه دهد، آبرویش را می‌برد.

دختر جوان پس از این اتفاق به‌شدت افسرده و بیمار شد. 2 برادر وی وقتی پی به اصل ماجرا بردند تصمیم گرفتند نقشه انتقام‌جویی بکشند و طولی نکشید که حادثه عجیبی رقم خورد.

گروگانگیری

چند روز پیش وقتی بنیامین تازه به خانه برگشته بود، صدای زنگ در را شنید. او برگشت و در را باز کرد، اما در همین هنگام 2پسر جوان را مقابل خود دید. آنها با تهدید چاقو، بنیامین را سوار خودروی پرایدی کرده و با سرعت زیاد آنجا را ترک کردند. یکی از دوستان بنیامین در آن طرف خیابان متوجه ربوده شدن او شد و و فورا با پلیس تماس گرفت و ماجرا را گزارش کرد. طولی نکشید که مأموران در محل حادثه حاضر شدند و تحقیقات آغاز شد. آنها با بررسی تصاویر دوربین‌های مداربسته در آن حوالی موفق شدند شماره پلاک خودروی گروگانگیران را به‌دست آورند و جست‌وجو برای دستگیری آنها آغاز شد.

درحالی‌که هویت صاحب پراید به‌دست آمده بود، مأموران متوجه شدند که بنیامین یک ساعت پس از ربوده شدن، با دست و پای بسته و سر و صورت غرق خون در یکی از محله‌های جنوب تهران رها شده است. او که به بیمارستان منتقل شده بود به مأموران گفت که گروگانگیران او را به خانه‌ای حوالی جنوب تهران برده و یک ساعت وی را شکنجه کرده‌‌اند. پسر جوان چنان مورد ضرب و شتم قرار گرفته بود که تنها توانست همین جملات را بگوید و تلاش پزشکان برای درمان او شروع شد. در این شرایط مأموران با سرنخ‌هایی که از گروگانگیران به‌دست آورده بودند توانستند هر 2 گروگانگیر را دستگیر کنند.

خودکشی نافرجام

دو متهم دستگیرشده با یکدیگر برادر بودند و برای تحقیقات به شعبه چهارم دادسرای جنایی تهران منتقل شدند. آنها در بازجویی‌ها به گروگانگیری و شکنجه پسر 18ساله اقرار کردند و انگیزه خود را انتقام‌جویی دانستند. یکی از آنها گفت: از چند وقت پیش متوجه رفتارهای مرموز خواهر 18ساله‌ام شده بودیم. او مدام گوشی به‌دست بود و در واتس آپ چت می‌کرد تا اینکه 3-2 روز قبل متوجه شدیم حالش به‌شدت بد شده است. او به افسردگی شدیدی مبتلا شد و من و برادرم مطمئن شدیم که پای یک پسر درمیان است. به همین دلیل به بررسی گوشی موبایل خواهرمان پرداختیم و فهمیدیم که او با پسری به نام بنیامین در ارتباط بوده است. آنها حتی قرار ازدواج گذاشته بودند اما آخرین چت‌شان نشان می‌داد که بنیامین خواهر ما را تهدید و او را ترک کرده بود. متهم ادامه داد: این موضوع خیلی ما را عصبانی کرد. تصمیم گرفتیم از خواستگار فریبکار انتقام بگیریم. برای اجرای نقشه گروگانگیری به پسر جوان زنگ زدیم و پرسیدیم آیا او ماده مخدر گل می‌فروشد؟ چون شنیده بودم که او گلفروش هم هست و می‌خواستیم به بهانه خرید مواد او را گروگان بگیریم، اما نقشه‌مان نگرفت. وی گفت: روز حادثه به کمین او نشستیم و تعقیب‌اش کردیم و وقتی وارد خانه‌شان شد، زنگ را زدیم که به محض اینکه در را باز کرد او را ربودیم.

متهم در ادامه گفت: ما پسر جوان را به خانه‌مان بردیم و در آنجا مقابل چشمان خواهرمان وی را تا حد مرگ کتک زدیم. اما خبر نداشتیم که خواهرمان هنوز عاشق اوست. او التماس می‌کرد که رهایش کنیم. قصدمان این بود که یک شبانه‌روز او را شکنجه کنیم، اما یک ساعت بعد خواهرم به تصور  اینکه می‌خواهیم بنیامین را به قتل برسانیم، اقدام به‌خودکشی کرد. او یک مشت قرص خورد و بعد خودزنی کرد. ما هم از ترسمان، گروگان را در جنوب تهران رها کردیم و خواهرمان را به بیمارستان رساندیم که خوشبختانه زنده ماند.

این 2 متهم پس از اعتراف به گروگانگیری با دستور بازپرس جنایی تهران بازداشت شدند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین