پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00012:52 - 1399/08/05

حضور دوباره «جرد لتو» در نقش جوکر

«جرد لتو» هنرپیشه نام‌آشنای آمریکایی در نسخه کارگردان فیلم «لیگ عدالت»، برای دومین بار نقش جوکر را بازی می‌کند.

به گزارش کارگر آنلاین، از تارنمای روزنامه گاردین، نسخه کارگردان لیگ عدالت ساخته زک اسنایدر کارگردان و فیلمنامه‌نویس آمریکایی سال آینده از شبکه اچ‌.بی.او مکس پخش می‌شود و جرد لتو ستاره ۴۸ ساله هالیوودی در این فیلم شانس دوباره بازی در نقش جوکر را به دست خواهد آورد. 

فیلم ابرقهرمانی لیگ عدالت پس از دستکاری‌های فراوان در نسخه اصلی، در سال ۲۰۱۷ اکران شد. ماجرا از این قرار بود که زک اسنایدر کارگردان این فیلم در مرحله پس از تولید به دلیل مرگ دخترش از پروژه کناره‌گیری کرد و با جاس ویدون جایگزین شد. ویدون تغییرات بسیاری را در نسخه اولیه ایجاد کرد؛ بسیاری از صحنه‌ها حذف، برخی از نو فیلمبرداری شدند و چاشنی طنز آن بیشتر شد. تغییرات گسترده در نسخه اصلی با انتقاد هواداران و منتقدان روبه‌رو شد. سرانجام در پی درخواست‌های مکرر و فراوان، استودیو فیلمسازی برادران وارنر با گذشت سه سال تصمیم گرفت نسخه دست نخورده این فیلم یا به اصطلاح نسخه کارگردان (Director’s cut) آن را منتشر کند.

لتو در لیگ عدالت بازی نکرده بود و در برنامه‌های اولیه اسنایدر برای این فیلم نیز حضور نداشت. وی اولین بار در سال ۲۰۱۶ در فیلم جوخه انتحار نقش جوکر را بازی کرد اما در نهایت بیشتر صحنه‌هایش از فیلم حذف شدند و این امر به شخصیت جوکر و بازیگر آن صدمه جبران‌ناپذیری وارد کرد. به علاوه این بازیگر در قسمت دوم جوخه انتحار که سال آینده منتشر می‌شود نیز حضور نخواهد داشت. با در نظر گرفتن تمام این‌ موارد به علاوه آن که خواکین فینیکس برای بازی نقش شخصیت مشابه توانست جایزه اسکار را از آن خود کند، کسی فکرش را نمی‌کرد لتو بار دیگر شانس جوکر شدن را داشته باشد. اما اسنایدر خلافش را ثابت کرد. 

لیگ عدالت زک اسنایدر ابتدا در قالب مینی سریالی با چهار قسمت یک ساعته پخش شده و سپس نسخه کامل چهارساعته آن منتشر خواهد شد.

منبع: ایرنا
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین