پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:40 - 1399/08/09

افراد جدید جایگزین متقاضیان بدحساب می‌شوند

معاون مسکن و ساختمان وزارت راه و شهرسازی گفت: پذیرفته شدگان مسکن ملی چنانچه نسبت به واریز وجه در زمان مقرر اقدام نکنند در سامانه طرح اقدام ملی به طور خودکار حذف می‌شوند و افراد جدید جایگزین آن‌ها خواهند شد.

 محمود محمودزاده در خصوص انتظارات وزارتخانه از استان‌ها برای تسریع در روند اجرای طرح اقدام ملی در استان‌های سراسر کشور، گفت: با توجه به اهمیت موضوع و توصیه‌های مقام معظم رهبری و دستورات رییس جمهوری مبنی بر تکمیل به موقع واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی بیشترین اختیارات و امکان تصمیم‌گیری در موارد مختلف با تنظیم چارچوب‌های اصلی آن به استان‌ها تفویض شد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: هم‌اکنون در استان‌ها با مدیریت استانداران در قالب شورای مسکن استان در خصوص طرح اقدام ملی مسکن و چگونگی رفع موانع آن استان به استان تصمیم‌گیری می‌شود تا روند اجرای طرح اقدام ملی مسکن، سرعت داده شود.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: تصمیماتی که در شورای مسکن استان به مدیریت استاندار اخذ می‌شود تصمیماتی است که به اجرا نزدیک است و موانع و مشکلات استانی در این تصمیم‌گیری‌ها لحاظ می‌شود.

محمودزاده تصریح کرد: با توجه به تصمیمی که مشخص شده و انتظار عمومی که وجود دارد تا واحد‌های مسکونی طرح اقدام ملی در دولت دوازدهم به اتمام برسد طبیعی است که برنامه‌ریزی‌ها در تکمیل و تحویل به موقع این پروژه‌ها سمت و سو گرفته است.

 

منبع: شبکه‌خبر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین