پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1399/08/11

جزئیات مرگ جوان مشهدی در پیست موتورسواری میثاق

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی گفت: مرگ جوان مشهدی در پیست موتورسواری میثاق در دست بررسی است.

فرضعلی گرایلی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیل‌رانی خراسان رضوی درباره حادثه مرگ یک جوان در پیست موتورسواری گفت: تمهیدات لازم مانند حفاظ و نرده را برای جلوگیری از ورود تماشاگر به داخل پیست اعمال کردیم، تماشاگری وارد پیست نشده است، این جوان تماشاگر نبوده و با وجود ناظرین، از در ورودی موتورسوارانی که داخل پیست حضور داشتند وارد شده است.

رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی خراسان رضوی ادامه داد: ما نمی‌دانیم این جوان از کجا وارد پیست شده و نیاز به اطلاعات بیشتری داریم، معمولا همراه با موتور سواران، فامیل و بستگان آن‌ها هم حضور پیدا می‌کنند و در داخل ماشین به سر می‌برند و پیاده هم نمی‌شوند؛ این جوان همراهان یکی از موتورسواران بوده که با خودرویی که موتور را یدک می‌کرده در پیست حاضر شده است.

گرایلی بیان کرد: این جوان با آمبولانس حاضر در پیست به بیمارستان منتقل و عمل جراحی و اقدامات پزشکی برای وی انجام شد که بی‌فایده بود و شخص مدنظر فوت کرد.

او تصریح کرد: باید کار، از مسیر فنی خود انجام شده و مشکل یابی درستی انجام شود تا دیگر شاهد این حوادث نباشیم.

 روز جمعه ۹ آبان در پیست موتورسواری ثامن شاندیز جوان ۲۰ ساله‌ای که برای گرفتن فیلم با موبایلش به کنار پیست آمده بود، با یک موتورسوار که از داخل پیست منحرف شده بود، برخورد شدیدی کرده و در اثر شدت جراحت و آسیب‌های وارد شده، جان خود را از دست داد.

این اتفاق در حالی رخ داد که خبر‌هایی درخصوص مجروح شدن یک علاقه‌مند دیگر در چند هفته قبل در همین پیست به گوش می‌رسد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین