پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00023:56 - 1394/04/15

مراقب وعده ها در نظام مهندسی باشیم ؛

رئیس جمهور در تهران نیامد آیا در اردبیل می آید؟

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان استان اردبیل از احتمال حضور رئیس جمهور برای سخنرانی در اجلاس سراسری نظام مهندسی‌ سراسر کشور به میزبانی اردبیل خبر داد.این سخنان در حالی وعده داده می شود که در اجلاس سال گذشته هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان که در تیرماه سال گذشته در تهران برگزار شد و با وجود اعلام غیر رسمی مسئولان نظام مهندسی مبنی بر حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه خبری از حضور روحانی در این مراسم نشد.

کارگر آنلاین : فرید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار کرد: این اجلاسیه به مانند سال‌های گذشته اما برای اولین بار بعد از گذشت ۱۸ سال در رقابت با استان‌های بزرگی همچون آذربایجان‌شرقی، اصفهان و تهران اواخر تیر ماه به میزبانی اردبیل برگزار می‌شود.

صالحی با بیان اینکه با برگزاری این اجلاس در اردبیل و در سطح ملی چند روزی مورد توجه رسانه‌ها و همه مخاطبان قرار می‌گیرد، بیان کرد: ما برای این اجلاس ۶۵۰ میهمان کشوری دعوت کردیم که قرار است در پنج هتل سرعین اسکان پیدا کنند.

این مسئول از احتمال حضور رئیس جمهور کشورمان در مراسم آغازین این اجلاسیه سراسری در اردبیل برای ایراد سخنرانی خبر داد و یادآور شد: ما از وزیر راه و شهرسازی، وزیر نفت، ‌ترکان، رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان، معاونان عمرانی استانداری‌های کشور، شهرداری‌های کلانشهرها و بسیاری از معاونان و وزرای دولت یازدهم دعوت کردیم تا در این مراسم حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار کارگر آنلاین ، این سخنان در حالی وعده داده می شود که در اجلاس سال گذشته هیات عمومی نظام مهندسی ساختمان که در تیرماه سال گذشته در تهران برگزار شد و با وجود اعلام غیر رسمی مسئولان نظام مهندسی مبنی بر حضور رئیس جمهور در مراسم افتتاحیه خبری از حضور روحانی در این مراسم نشد.

گفتنی است ترکان رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان از نزدیکترین یاران و مشاوران حسن روحانی در دولت یازدهم بشمار می رود.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین