پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:05 - 1399/08/18

خدمات وزارت بهداشت به بیماران کرونایی در شرایط تحریم ها

عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، ضمن تقدیر از خدمات وزارت بهداشت به بیماران کرونایی، گفت: وزارت بهداشت با توجه به شرایط تحریم در میدان جنگ مقابله با کرونا قرار دارد.

به گزارش کارگر آنلاین،سید مسعود خاتمی، اظهار داشت: جامعه پزشکی و پرستاری بار دیگر در ارائه خدمات به بیماران کرونایی ثابت کردند، با همدلی می‌توان مشکلات را کاهش داد.
وی با بیان اینکه وزارت بهداشت از هیچ خدمتی در ارائه خدمات به بیماران کرونایی فروگذاری نمی‌کند، گفت: کشور در شرایط سخت اقتصادی قرار دارد، اما وزارت بهداشت با توجه به این شرایط در میدان جنگ مقابله با کرونا قرار دارد و از تلاش و ها و خدمات بی شائبه این مجموعه خستگی ناپذیر باید قدردانی کرد.
نماینده خوانسار و گلپایگان در مجلس، با بیان اینکه کادر پزشکی از ارائه خدمات مطلوب غافل نیست، افزود: حوزه بهداشت و درمان با حضور کادر پزشکی و پرستاری ایثارگر مشکلی در ارائه خدمات به بیماران ندارد، درست است که کشور در شرایط تحریم قرار دارد؛ اما متخصصان داخلی در تأمین دارو و تجهیزات مورد نیاز بیمارستان‌ها به ویژه در بخش‌های مراقبت ویژه فعالیت مجدانه داشته و ما به رشادت‌های کادر درمان افتخار می‌کنیم.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، تاکید کرد: هیچ کمبودی در حوزه دارو و تجهیزات پزشکی در مراکز درمانی وجود ندارد و کادر درمانی در ارائه خدمات تلاش‌های بی وقفه‌ای بسیاری دارند.
خاتمی با بیان اینکه مدیریت یکپارچه در سطح کلان می‌تواند به کاهش مبتلایان کرونا کمک کند اظهار داشت: نمی‌توان در همه موارد از وزارت بهداشت انتظار حل مشکلات را داشت، لذا تمام دستگاه‌ها و نهادها باید با وحدت رویه به وزارت بهداشت کمک کنند.
وی گفت: مجلس شورای اسلامی ظرفیت‌های بسیاری دارد و در این بحران همراه و پشتیبان وزارت بهداشت است و با تمام توان تلاش می‌کنیم میزان تعاملات افزایش پیدا کند.

منبع: سلامت نیوز
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین