پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:45 - 1399/09/11

مرد هروئین خوار در بیمارستان لقمان به دام افتاد

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت از دستگیری مردی خبر داد که 850 گرم هروئین را بلعیده بود.

سرهنگ سید فتاح موسوی در این باره گفت: به دنبال مراجعه مردی به بیمارستان لقمان حکیم که دارای علائم دل درد شدید بود، این فرد وارد پروسه تشخیص قرارگرفت که درجریان آن بسته های مشکوکی در معده او مورد شناسایی قرار گرفت.

وی با بیان اینکه تیم درمان در بررسی های بعدی متوجه شد که این بسته ها حاوی مواد مخدراست، گفت: در همین راستا نیز موضوع به یگان انتظامی حاضر در بیمارستان اعلام شد و همزمان بیمار نیز که حال وخیمی داشت به اتاق عمل منتقل شد که در جریان آن چندین بسته موادمخدر که حاوی مجموعا 850 گرم مخدر هروئین بود ازمعده این فرد خارج شد.

موسوی با اشاره به بازگشت این فرد به حالت عادی و بهبودی نسبی وی در بیمارستان گفت: ماموران در تحقیقات اولیه از این فرد متوجه شدند که او با همدستی یکی از دوستانش مواد مخدر را تهیه کرده و سعی در قاچاق آن به وسیله بلع داشته که ناگهان ازهوش رفته و در بیمارستان به هوش آمده است.

فرمانده یگان انتظامی وزارت بهداشت با بیان اینکه متهم پس از مداوا بازداشت شد، گفت: برای این فرد پرونده ای تشکیل و او برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. همچنین تحقیقات تکمیلی نیز در این خصوص در حال انجام است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین