پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00007:00 - 1399/09/16

ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹

صندوق پالایشی یکم از ۴ نماد پالایشی تشکیل شده است و به زودی قابل معامله در بورس خواهد شد از این رو دانستن قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت ویژه‌ای دارد. ارزش صندوق پالایشی یکم - دارا دوم امروز یکشنبه ۱۶ آذر مشخص شد و آنالیز‌ها توسط کارشناسان نشان می‌دهد که احتمال ضرر خریداران پالایشی یکم بالا است.

 

 قیمت صندوق پالایشی یکم متشکل از 4 نماد پالایشی است و با توجه به استقبال نسبتا خوبی که در زمان عرصه ETF دوم از آن شده است، پس از آن که صندوق پالایشی یکم در بورس قابل معامله شود، به احتمال زیاد طرفداران خرید و فروش و معامله صندوق پالایشی یکم در بورس زیاد خواهد بود. از همین رو است که قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس اهمیت زیادی دارد. در ادامه قیمت صندوق پالایشی یکم در بورس را بخوانید. ارزش پالایشی یکم در بورس در زیر بررسی شده است. ارزش پالایشی یکم در بورس امروز یکشنبه ۱۶ آذر ۹۹ را در ادامه خبر راهبرد معاصر بخوانید.

 

نماد های پالایشی هم امروز به مانند کلیت بازار پر عرضه معامه شدند و جملگی آن ها با صف فروش رو به رو شدند. صف های فروشی که بیشتر ناشی از هیجان است تا دلیل و منطق بورسی در ادامه برای اطلاع از ارزش سهام پالایشی یکم و اطلاع از نکات مهم در خصوص شرکت پالایش یکم یا دارا دوم ( ای تی اف ETF دوم ) در بازار بورس با ما همراه باشید.

 

ارزش صندوق پالایشی یکم یکشنبه ۱۶ آذر

 

در بسته خبری امروز ارزش صندوق پالایشی یکم ، قیمت های هر سهم سهام دولتی و ارزش پالایشی یکم را آنالیز کرده و بررسی های صورت گرفته را به مخاطبان ارائه می کند. در این خبر ارزش صندوق پالایشی یکم/ دارا دوم امروز یکشنبه ۱۶ آذر را می خوانید.

 

ارزش صندوق پالایشی یکم 15 آذر

 

دومین صندوق قابل معامله دولتی از ابتدا حاشیه های زیادی داشت و مدیریت صندوق پالایش یکم باعث اختلافاتی بین وزارت نفت و اقتصاد شد, از این رو ارزش “دارا دوم” را می توان در جدول زیر مشاهده کرد.

 

 

جدول زیر نوسانات بازار سرمایه را در شرکتهای بورس که در پالایش یکم یا همان دارا دوم  وجود دارد را نشان می دهد.

 

نام شرکت سهام

ارزش “دارا دوم” امروز 5 آذر

(ریال)

میزان تغییرات نسبت به روز قبل

قیمت تخفیفی هر سهم

(ریال)

شبندر (شرکت پالایش نفت بندر عباس) 27,950 2.55% 27520 شبریز (پالایش نفت تبریز) 28,900 2.79% 30200 شپنا (پالایش نفت اصفهان) 17,760 2.72% 24430 شتران (پالایش نفت تهران) 14,200 3.05% 25130

منبع: راهبرد معاصر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین