پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:40 - 1399/09/17

ماجرای کلیپ کتک زدن دانش‌آموز اصفهانی

رییس اطلاع‌ رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان گفت: کلیپ منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر ضرب و شتم یک دانش‌آموز در این استان مربوط به سال ۹۶ است.

به گزارش کارگر آنلاین، به تازگی کلیپی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که معلمی در کلاس درس اقدام به ضرب و شتم یک دانش‌آموز می‌کند که با واکنش‌های بسیاری بین کاربران داشته است.

محسن ژیان‌پور روز دوشنبه افزود: در این کلیپ مدرسه محل وقوع به اشتباه در شهرستان لنجان عنوان شده در حالیکه این واقعه در بخش لایبید میمه روی داده است.

وی در توضیح این کلیپ گفت: معلمی که اقدام به این عمل شنیع کرده است سال اول خدمت خود را در این مدرسه می‌گذرانده و در رابطه با شیوه تحمل و برخورد با دانش‌آموزان تجربه کمی داشته است.

وی ادامه داد: در پی توهین و ناسزاگویی یکی از دانش‌آموزان سر کلاس؛ آن معلم با توجه به تجربه کم اقدام به برخورد فیزیکی می‌کند که خط قرمز آموزش و پرورش است.

رییس اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش اصفهان افزود: دانش‌آموز و اولیای او از معلم مربوطه شکایتی نکردند اما آموزش و پرورش برحسب وظیفه خود نسبت به این معلم اعمال قانون کرد و با احضار وی به حراست و اداره ارزیابی عملکرد تمامی مراحل هیات تخلفات اداری طی شده است.

ژیانپور افزود: از آن زمان تاکنون با توجه به نظارت و پیگیری‌های آموزش و پرورش هیچ رفتار ناشایست دیگری از آن معلم سرنزده است.

 دست کم ۹۰۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان از روز ۱۵ شهریور، سال تحصیلی خود را در بیش از پنج هزار واحد آموزشی بصورت حضوری و غیرحضوری آغاز کردند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین