پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:00 - 1399/09/19

مرد لبوفروش سارق مسلح شد

مرد لبوفروش که دچار مشکلات مالی شده بود قدم در دنیای سارقان مسلح گذاشت. او با همدستانش وارد خانه‌ها می‌شد تا دست به سرقت طلا و دلار بزند غافل از اینکه خیلی زود گیر خواهد افتاد.

به گزارش کارگر آنلاین،ما 2شگرد برای سرقت داشتیم. شگرد اول این بود که وقتی صاحبخانه در خانه بود، وارد می‌شدیم و سپس با اسلحه او را تهدید می‌کردیم و دست به سرقت طلا و دلار می‌زدیم. شگرد دوم این بود که زنگ خانه‌ها را می‌زدیم و اگر صاحبخانه نبود با تخریب در وارد خانه‌ها شده و سرقت را انجام می‌دادیم.

خانه‌ها را چطور انتخاب می‌کردید؟ 
یکی از طعمه‌هایمان دایی دوستم بود. دوستم به ما گفت که دایی‌اش در این مدت هرچه پول گیرش آمده را طلا خریده است. ما هم وقتی فهمیدیم، نقشه سرقت طلاهای او را کشیدیم. دوستم می‌گفت با دایی‌اش اختلاف دارد و می‌خواهد از او انتقام بگیرد. وقتی وارد خانه دایی دوستم شدیم با اسلحه او و خانواده‌اش را تهدید کردیم و بعد دست و پای آنها را بستیم و هرچه طلا در خانه بود را سرقت کردیم.
از چه سلاحی استفاده می‌کردید؟
با خودمان کلت و وینچستر می‌بردیم که خطری تهدیدمان نکند. ساکنان خانه‌ها با دیدن اسلحه وحشت می‌کردند و تسلیم خواسته ما می‌شدند.
سابقه‌داری؟
سابقه درگیری و حمل مواد دارم، اما سرقت نه. راستش من لبوفروش بودم که به‌دلیل کرونا کارم را از دست دادم. از طرفی دوستانم هرشب می‌آمدند پیش من و می‌گفتند سرقت، پول خوبی دارد. به همین دلیل وسوسه و با آنها همدست شدم. نمی‌دانستم به این زودی دستگیر می‌شوم. همسرم باردار است و به‌شدت پشیمانم.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین