پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:20 - 1400/08/18

عامل تخریب چند خودرو در تهرانپارس دستگیر شد

کارگر آنلاین/رئیس پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ از دستگیری شروری که با استفاده از سلاح سرد چند دستگاه خودرو را در محله تهرانپارس تخریب کرده بود خبر داد و گفت: متهم با عربده کشی و تخریب نظم عمومی را برهم زده بود.

سرهنگ پیام کاویانی در تشریح جزئیات این خبر بیان داشت: در اوایل  هفته جاری ماموران پایگاه چهارم پلس امینت عمومی پایتخت، حین گشت زنی در محله تهرانپارس متوجه فردی شدند که با در دست داشتن یک قبضه سلاح سرد با عربده کشی خودروهای در حال عبور و اطراف خود را تخریب می کرد.

وی افزود: ماموران با مشاهده این موضوع  بلافاصله برای دستگیری وی وارد عمل شده که متهم با مشاهده ماموران با خودروی شخصی از محل متواری  که عملیات تعقیب متهم آغاز و متهم در همین حین با ۲دستگاه خودروی دیگر نیز برخورد کی کند ولی سرانجام با هوشیاری ماموران پایگاه چهارم پلیس امنیت و پس از یک عملیات ضربتی متهم  دستگیر و به پلیس امنیت عمومی انتقال یافت.

رئیس پلیس امنیت عمومی تهران  در پایان با بیان اینکه متهم از شرور سابقه دار بوده و دارای چندین فقره سرقت درگیری و... میب اشد خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قضایی به دادسرا معرفی شد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین