پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:40 - 1399/09/19

وزیر ارشاد درگذشت آیت‌الله یزدی را تسلیت گفت

سید عباس صالحی با صدور پیامی درگذشت آیت‌الله محمد یزدی را تسلیت گفت.

 سید عباس صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی طی پیامی درگذشت آیت‌الله حاج شیخ محمد یزدی عضو شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری را تسلیت گفت.

مشروح متن پیام صالحی به این‌ترتیب است:

«انا لله و انا الیه راجعون

خبر درگذشت عالم مجاهد آیت الله حاج شیخ محمد یزدی (ره) عضو فقید شورای نگهبان قانون اساسی و مجلس خبرگان رهبری پس از تحمل دوره سخت بیماری موجب تاثر گردید.

این‌عالم بزرگوار از ابتدای دوران مبارزات انقلابی و سرنگونی رژیم استبدادی تا استقرار نظام جمهوری اسلامی، در سنگرهای مختلف حاضر و در شمار یاران وفادار بنیان‎گذار فقید جمهوری اسلامی ایران و پشتیبان صادق رهبر معظم انقلاب بود.

خدمات این عالم فقید در ادوار و عرصه‌های مختلف از عضویت در شورای نگهبان و مجلس خبرگان رهبری تا ریاست قوه قضائیه و ریاست جامعه مدرسین و مسوولیت‌های دیگر در خاطر ملت قدرشناس ایران خواهد ماند.

اینجانب فقدان این یار دیرین نظام و انقلاب اسلامی را به محضر مقام معظم رهبری، مراجع عظام تقلید، جامعه مدرسین و حوزه‌های علمیه، شاگردان و علاقه‌مندان ایشان، بیت مکرم آن مرحوم و عموم ملت شریف ایران تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند منان برای آن عزیز از دست رفته رحمت واسعه و غفران الهی و برای بازماندگان صبر و اجر مسالت می‌نمایم.»

آیت الله محمد یزدی رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم و رئیس سابق مجلس خبرگان رهبری صبح امروز چهارشنبه ۱۹ آذر پیش بعد از تحمل یک دوره بیماری دار فانی را وداع گفت.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین