پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:35 - 1399/09/19

خبر خوش از تمدید اعتبار دفترچه‌های بیمه تا پایان فروردین ۱۴۰۰

قنادی، مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران گفت: تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار دارد.

 مهدی قنادی، مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران در گفت‌وگو با شبکه خبر درباره اعتبار دفترچه‌های بیمه سلامت گفت: با توجه به شیوع و همه‌گیری ویروس کرونا در کشور، تا تاریخ ۱۴۰۰/۱/۳۱ اعتبار تمام دفترچه‌های بیمه اعم از دفترچه‌های کارمندی، بازنشسته‌ها، کمیته امداد، بیمه همگانی و روستاییان تمدید شده است.

وی تأکید کرد: تا زمانیکه دفترچه‌ بیمه‌شدگان برگه سفید دارد، می‌توانند از اعتبار آن استفاده کنند و در صورت اتمام برگه سفید بیمه‌شدگان باید برای دریافت دفترچه جدید اقدام کنند.

مدیرکل نظارت بر خدمات سلامت سازمان بیمه سلامت ایران بیان کرد: بیمارستان‌ها و داروخانه‌ها می‌توانند اعتبار دفترچه‌ها را به صورت آنلاین و با ورود کد ملی بیمار استعلام بگیرند و اقدام به پذیرش بیمار کنند.

قنادی با بیان اینکه مردم برای اطلاع از اعتبار دفترچه بیمه از سامانه یکپارچه #۱۶۶۶* استفاده کنند، گفت: اگر داروخانه‌ای از پذیرفتن دفترچه با برگه سفید و نداشتن اعتبار خودداری کرد هموطنان از طریق سامانه ۱۶۶۶به ما اطلاع دهند.

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین