پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00010:44 - 1399/09/22

خرید و فروش امروز در بورس +صف و جدول

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم سه هزار و ۷۴۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت محصولات شیمیایی به ثبت رسید.

کارگر آنلاین | در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود چهار هزار و ۵۷۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش ۸۴۰میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به حدود سه هزار و ۷۴۰میلیارد تومان می‌رسد.         

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «بوعلی»، «فولاد» و «وپارس» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام پتروشیمی بوعلی سینا بیش از ۶۹۵میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد، بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فوکا»، «گشان» و «فاهواز» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع دو هزار و ۱۶۵میلیارد تومان (۴۷درصد کل) و ۱۰ صف فروش برتر ۶۷۰میلیارد تومان (۸۰درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۷۹نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۴نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است.

«محصولات شیمیایی» محبوب‌ترین صنعت امروز با خالص تقاضای حدود هزار میلیارد تومان است و پس از آن گروه «فلزات اساسی» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن بیش از ۵۶۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه « هتل و رستوران» با فشار فروش ۶۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۴۴درصد از پنج هزار و ۴۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع پنج هزار و ۶۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۹۵درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به ۱۱هزار و ۱۰۷میلیارد تومان خواهد رسید.

 

منبع:اقتصادآنلاین

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین