پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00016:15 - 1399/10/02

نجات مرد ۸۵ ساله از مرگ حتمی توسط مرزبانان دهلرانی

فرمانده هنگ مرزی دهلران گفت: حضور و اقدام فوری مرزبانان و انجام کمک های اولیه صحیح، فرد مرزنشین را از مرگ حتمی نجات داد.

 سرهنگ علیرضا نجفی فرد  در تشریح این خبر، گفت: مرزبانان حین انجام وظیفه متوجه شدند فردی مسن (82 ساله) از عشایر کوچ رو و مرزنشین، از ناحیه قلب به شدت احساس ناراحتی می‌کند که بلافاصله وی را جهت مداوا به بهداری و درمانگاه هنگ مرزی دهلران انتقال می‌دهند.

وی افزود: به محض رسیدن بیمار به درمانگاه ستاد هنگ، پزشک و تیم امداد مرزبانی وارد عمل شدند و مرد 85 ساله را از مرگ حتمی نجات دادند.

فرمانده هنگ مرزی دهلران با بیان اینکه حال عمومی بیمار رضایت بخش است، ادامه داد: با توجه به نوع بیماری و بالابودن سن بیمار اقدامات اولیه و به موقع باعث نجات جان وی شد و چنانچه این امداد نجات توسط افراد فاقد آموزش های لازم صورت می گرفت احتمال مرگ و یا هرگونه آسیب جبران ناپذیری برای بیمار در پی داشت.

سرهنگ نجفی فرد در خاتمه ضمن تقدیر از روحیه ایثارگری ماموران فداکار مرزبانی، تصریح کرد: مرزبانان در هر موقعیتی آمادگی کمک رسانی، خدمتگزاری و جانفشانی در این لباس مقدس را دارند و در این راه از هیچ تلاشی در جهت امنیت مرزنشینان دریغ نخواهند کرد.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین