پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00018:10 - 1399/10/06

جزئیات دستگیری راننده فراری حادثه تصادف در کرج

رییس پلیس آگاهی البرز اعلام کرد که راننده خودرو ام وی ام که پس از برخورد با چند دستگاه خودرو، یکی از شهروندان را زیر گرفت و متواری شد، به دام افتاد.

سرهنگ محمد نادربیگی اظهار داشت که  در پی انتشار فیلمی طی چند روز گذشته در فضای مجازی که در آن یک دستگاه خودروی شاسی بلند ام وی ام به صورت خلاف جهت با سرعت بالا در حال فرار بوده و ضمن برخورد با چند دستگاه خودرو ، با یکی از شهروندان برخورد و وی را نقش بر زمین کرده که این حادثه باعث آزردگی خاطر شهروندان شد، بلافاصله با دستور ویژه فرمانده انتظامی استان ،کارآگاهان پلیس آگاهی برای شناسایی فرد خاطی وارد عمل شدند .

وی گفت : بلافاصله اقدامات ویژه پلیسی انجام و در بررسی از صحنه جرم محرز شد که خودرو سابقه سرقت از تهران را دارد و در یکم دی ماه و صبح روز حادثه پس از سرقت خودرو از یک خانم، آن را به شهر کرج منتقل کرده و مالک خودرو در بعد از ظهر همان روز به صورت اتفاقی خودرو را در پمپ بنزین منطقه رجائی شهر کرج مشاهده می کند که با کمک از دیگر شهروندان از آن ها می خواهد خودرو را متوقف کنند.

 نادربیگی  افزود : راننده به محض رویارویی با این صحنه خلاف جهت خیابان متواری و پس از برخورد چند خودرو دیگر با آقایی ۴۳ ساله برخورد و وی را نقش بر زمین می کند که بلافاصله توسط اورژانس به بیمارستان منتقل شده اما پس از آن که درکما بود فوت می کند.

وی اظهار داشت: شماره خودرو مورد نظر به واحدهای گشتی اعلام شد که با تلاش ماموران، خودرو که به صورت بلاصاحب رها شده بود کشف و هویت سارق  نیز شناسایی و در استعلام از سوابق نامبرده مشخص شد که وی دارای سوابق کیفری متعدد از جمله سه فقره سابقه سرقت است و در حال حاضر نیز متواری و تحت تعقیب مراجع قضائی می باشد .

رییس پلیس آگاهی البرز  خاطرنشان کرد: با تلاش و اقدامات شبانه روزی کارآگاهان، متهم  پرونده در منطقه مهرشهر کرج شناسایی و طی یک عملیات تعقیب و گریز و با شلیک یک تیر هوایی دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل شد.

وی  با بیان این که متهم در بازجویی های صورت گرفته به جرم خود اعتراف کرده است، افزود: تحقیقات در خصوص سایر جرایم ارتکابی متهم ادامه دارد.

رییس پلیس آگاهی استان البرز گفت: با دستور معاون دادستان و سرپرست دادسرای ناحیه سه کرج ، دستور انتشار بدون پوشش تصویر متهم در رسانه های جمعی صادر شد.

فیلم تصادف مرگبار در کرج را اینجا ببینید

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین