پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:25 - 1399/10/10

ایست قلبی راننده کامیون بزرگراه آزادگان را به هم ریخت

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ از واژگونی کامیون حامل آرد به دلیل ایست قلبی راننده‌اش در حین رانندگی خبر داد.

سرهنگ احسان مومنی دراین باره گفت: حوالی ساعت ۷:۳۵ صبح امروز یک کامیون حامل آرد در حال حرکت در مسیر جنوب به شمال بزرگراه آزادگان بود که در محدوده میدان فتح از مسیر خود منحرف شده و پس از برخورد با گاردریلها واژگون و در حاشیه مسیر متوقف شد.

وی با بیان اینکه ده‌ها کیسه آرد در مسیر پخش شده بود، گفت: بلافاصله ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی در محل حاضر شده و اقدام به روان سازی و مدیریت ترافیک کرده و عوامل امدادی نیز مشغول امدادرسانی شدند. در جریان این عملیات مرگ راننده تایید و علت اولیه آن سکته قلبی راننده در حین رانندگی بود.

رییس اداره تصادفات پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ با بیان اینکه علت قطعی مرگ راننده را پزشکی قانونی بررسی و اعلام خواهد کرد، اظهارکرد: ماموران پلیس در انجام بررسی های خود متوجه شدند که حدود یک کیلومتر قبل از محل واژگونی کامیون ماموران پلیس اقدام به کنترل مدارک راننده کرده و او مشکلی برای تردد یا نقص در گواهینامه و مدارک نداشت و خستگی  و خواب آلودگی نیز در او مشاهده نشده بود.

به گفته مومنی، پس از پاکسازی مسیر از کیسه های آرد، مسیر بازگشایی شده و تردد به آرامی در حال انجام است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین