پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00001:05 - 1399/10/17

جوان بندر عباسی چگونه از مرگ حتمی نجات یافت؟

جوان ۳۳ساله‌ای که در شکاف ۳۰سانتی‌متری میان دیوارهای ۲مجتمع مسکونی در بندرعباس گیر افتاده بود، با تلاش آتش‌نشانان نجات یافت.

به گزارش کارگر آنلاین، حدود ساعت14 دوشنبه به آتش‌نشانی بندرعباس خبر رسید جوانی بر اثر سقوط به شکاف میان دیوارهای 2 مجتمع مسکونی در سه راه برق گرفتار شده است. به‌دنبال این تماس، تیمی از آتش‌نشانان به فرماندهی سرآتش‌یار، حسن امینی‌زاده، معاون عملیات آتش‌نشانی بندرعباس راهی محل شدند.

امینی‌زاده می‌گوید: وقتی به محل حادثه رسیدیم با ماجرای عجیبی روبه‌رو شدیم. اهالی می‌گفتند که پسر جوانی از طبقه ششم به شکاف میان 2 دیوار سقوط کرده و در طبقه دوم گیر کرده است.

وی ادامه می‌دهد: شکاف میان 2دیوار، حدود 30سانتی‌متر بود و اینکه فردی پس از سقوط در این شکاف زنده مانده باشد، عجیب به‌نظر می‌رسید. در این شرایط تیم‌های نجات وارد عمل شدند و تنها راهی که می‌شد پسر جوان را بیرون کشید، تخریب دیوار اتاق خواب یکی از واحدها در طبقه دوم بود. با همکاری نیروی انتظامی و موافقت ساکنان این واحد، دست به‌کار شدیم و با محاسبات دقیق و تخریب بخشی از دیوار به پسر جوان رسیدیم.

امینی‌زاده می‌گوید: وقتی پسر جوان را از آن شرایط هولناک نجات دادیم، متوجه شدیم که او هیچ آسیبی ندیده و فقط به‌دلیل فشار دیوارها، دست و پایش کمی متورم شده است. این در حالی بود که اگر سقوط کرده بود، حتما آسیب جدی می‌دید. به همین دلیل از او درباره این اتفاق پرسیدیم و وی پاسخ داد که کبوترش وارد شکاف میان 2 دیوار شده و بیرون نمی‌آمد و او برای گرفتن کبوترش وارد شکاف شده و درنهایت گیر افتاده بود.

به‌گفته وی، عملیات نجات این فرد حدود یک ساعت طول کشید و او صحیح و سالم تحویل خانواده‌اش شد.

 

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین