پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00019:10 - 1399/10/17

چاپخانه خیابان انقلاب در آتش سوخت

آتش سوزی یک چاپخانه در خیابان انقلاب، خسارت مالی بر جای گذاشت.

ساعت 16:20 دقیقه بعد از ظهر دیروز در پی تماس شهروندان با سامانه 125 مبنی بروقوع آتش سوزی در یک چاپخانه ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران بی درنگ آتش نشانان ایستگاه های دو، 46 و گروه پشتیبانی را به همراه دستگاه تنفسی، به محل حادثه در خیابان انقلاب، نبش خیابان خاقانی اعزام کرد.

علی عباس زاده افسر آماده منطقه 5 عملیات سازمان آتش نشانی تهران در این باره گفت: محل حادثه یک مغازه به مساحت 200 متر مربع بود که حدود 40 متر از آن طعمه شعله های آتش شده بود.

وی افزود: نیروهای عملیات به سرعت به دو گروه تقسیم شدند که گروه اول با تجهیزات ایمنی کامل به همراه دو رشته لوله های آبدهی مشغول مهار آتش سوزی شدند و گروه دیگر با تجهیزات کامل انفرادی به جست وجوی محبوسین احتمالی پرداختند که خوشبختانه محبوس شده ای یافت نشد.

این افسر آماده آتش نشانی خاطرنشان کرد: با عملیات سریع و به موقع آتش نشانان شعله های اولیه آتش سوزی مهار و از سرایت آتش به قسمت انبار کاغذ جلوگیری شد.

هاتفی علت بروز این آتش سوزی و انفجار را از سوی کارشناسان آتش نشانی در دست بررسی اعلام کرد و افزود: نیروهای عملیات به سرعت شعله های آتش را در داخل تعمیرگاه مهار و کاملا خاموش کرده و از سرایت آن به واحد های مسکونی در طبقات بالای این تعمیرگاه جلوگیری کردند.

وی اعلام کرد: خوشبختانه این حادثه تلفات جانی نداشت ولی خسارت مالی بر جای گذاشت.

گفتنی است: علت این حادثه از سوی کارشناسان منطقه 5 عملیات در دست بررسی است.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین