پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:50 - 1399/10/20

پدر کرمانشاهی برای نجات جان دخترش جان داد

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان گفت: پدر ۴۷ ساله ای در شهر کرمانشاه که برای نجات جان دختر ۱۷ ساله اش وارد عمل شده بود به علت سقوط از بالکن منزل که در طبقه پنجم قرار داشت، جانش را از دست داد.

سرهنگ محمدرضا آمویی اظهار داشت: پس از اعلام مرکز فوریت های پلیسی 110 مبنی بر حادثه منجر به فوت در محله گلستان کرمانشاه، ماموران کلانتری 22 بهمن در محل حاضر شدند.

وی ادامه داد: در بررسی های به عمل آمده از سوی ماموران مشخص شد دختر 17 ساله خانواده برای تعویض لامپ، وارد بالکن شده که ناگهان تعادل خود را از دست می دهد.

سرهنگ آمویی تصریح کرد: پدر 47 ساله وی نیز که در نزدیکی دخترش حضور داشته است با مشاهده صحنه و اینکه دخترش را در آستانه سقوط می بیند برای نجات وی اقدام می کند.

معاون اجتماعی پلیس کرمانشاه یادآوری کرد: متاسفانه در این کش و قوس هردو نفر از بالکن منزل که در طبقه پنجم آپارتمان مسکونی قرار داشته به پائین پرتاب و طی آن پدر خانواده به علت شدت جراحت وارده جان خود را از دست می دهد.

وی همچنین با اشاره به انتقال دختر مصدوم خانواده به بیمارستان، افزود: طبق گزارشات وی نیز شرایط جسمانی مناسبی ندارد.

سرهنگ آمویی در پایان با ابراز تاسف از وقوع این حادثه، احتیاط را شرط اول انجام هر کاری دانست و از شهروندان خواست زمان حضور در بالکن، پشت بام و ... مسائل ایمنی را کاملا رعایت کنند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین