پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00002:10 - 1399/10/29

مرگ نگهبان در شلیک اشتباهی

اختلاف مالی برسر خرید ملک در یک پروژه ساختمانی پایان خوشی نداشت و افراد انتقام‌جو با حمله به ساختمان در حال ساخت به شکل اشتباهی نگهبان و فرد دیگری را هدف گلوله قرار دادند که منجر به قتل نگهبان شد.

چند روز پیش پسری 27ساله که نگهبان یک پروژه ساختمانی در پرند بود به همراه مردی که دوست پیمانکار ساختمان در حال ساخت بود هدف شلیک گلوله افرادی ناشناس قرار گرفتند. همسایه‌ها که صدای گلوله را شنیده بودند قدم در کارگاه ساختمانی گذاشته و به اورژانس و پلیس زنگ زده بودند. مصدومان برای درمان به بیمارستانی در تهران انتقال یافتند. آنها تحت درمان قرار گرفتند اما نگهبان 27ساله پس از 8 روز بستری در بیمارستان دچار مرگ مغزی شده و با رضایت خانواده‌اش، اعضای بدن او به افراد نیازمند اهدا شد.

در این شرایط گزارش این حادثه به قاضی مصطفی واحدی، بازپرس شعبه یازدهم دادسرای جنایی تهران اطلاع داده شد و او دستور تحقیق در این خصوص را صادر کرد.

بررسی‌ها حکایت از این داشت که افراد مسلح سوار بر یک خودروی سمند شده و مقابل کارگاه ساختمانی توقف کردند. آنها درحالی‌که مسلح به اسلحه وینچستر بودند وارد کارگاه شده و اقدام به تیراندازی کردند. در ادامه تحقیقات مشخص شد که یکی از متهمان در این پروژه ساختمانی کار می‌کرد و چند وقت قبل یک واحد را خریده اما برسر این معامله دچار اختلاف با پیمانکار و مالک پروژه شده بود. او شب حادثه برای انتقام‌جویی به همراه 4 نفر دیگر که مسلح بودند قدم در کارگاه ساختمانی گذاشتند که از پیمانکار و صاحب پروژه انتقام بگیرند اما به اشتباه نگهبان و دوست پیمانکار را هدف شلیک قرار دادند.

هم‌اکنون گروهی از مأموران اداره دهم پلیس آگاهی تهران مأمور شدند تا ردی از مهاجمان مسلح به‌دست آورند. این در حالی است که نفر دوم (دوست پیمانکار) که زخمی شده بود بعد از هفته‌ها تلاش پزشکان به زندگی بازگشت.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین