پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:00 - 1400/08/18

پرونده آرمان و غزاله در شواری حل اختلاف؛ تلاش برای بخشش آرمان ادامه دارد

کارگر انلاین/رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور از ادامه تلاش ها برای جلب رضایت پدر و مادر غزاله شکور و بخشش آرمان عبدالعالی خبر داد.

حجت الاسلام و المسلمین هادی صادقی در پاسخ به سوالی درباره آخرین تلاش ها برای اخذ رضایت در پرونده قتل  غزاله شکور ( دختر ۱۹ ساله‌ای که در سال ۹۲  به دست آرمان  کشته‌شد )  گفت: پرونده غزاله شکور یک پرونده ای است که سیر طولانی را  طی کرده و تمام تلاش نیک خواهان این بوده که  ضمن احترام به حق خانواده مقتوله و  تایید اینکه آنها عزیزشان را از دست داده اند و در غم آنها انسان  را شریک بدانند،  برای آرامش این خانواده تلاش شود تا  شاید رضایت خاطر بدست آید و از قصاص صرف نظر کنند و این امر  هم چنان جریان دارد و با هماهنگی دادستانی تهران و هماهنگی ستاد ملی صبر و دبیر محترم ستاد صبر (آقای  محبی) و سایر خیرخواهان و ...  ادامه دارد و همه مداخله کردند.  این تلاش ها در جریان است و در هفته آینده هم ادامه دارد.

 

رئیس مرکز توسعه شوراهای حل اختلاف کشور ادامه داد: فضای رسانه ای را به سمتی نبریم که به یک طرف موضوع ظلم شود. نباید فشار روانی  ایجاد کرد و  به خانواده مقتول نباید فشار آورد و باید همدردی کنیم. کسانی که دوست دارند خواهش کنند و بدون فشار روانی  این کار صورت گیرد. در این موارد اگر صلح کنند برای خود آنها و جامعه بهتر است و ان‌شاءالله ختم به خیر شود.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
کاش برای همه کسانی که مثل آرمان هستن اینجور تلاش میکردیدکاش
جسارتی که ایشان کرده اند قابل بخشش نیست الان خودش و به مظلوم نمایی زده
آقا رضایت زورکی و فشارکی که خودش مصداق ظلمه!!!!! تمومش کنید و اینقدر دوطرف رو عذاب ندین خانواده غزاله داغ بدی دیدن قصاص حقشونه
چرا نباید به قاتل به جزای عملش برسه پسره پلید باید اعدام بشه
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
بانک رفاه کارگران
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین