پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00015:35 - 1399/11/01

تبلیغ کننده سایت‌ شرط‌بندی آنلاین دستگیر شد

رئیس پلیس فتای استان زنجان از شناسایی و دستگیری عامل تبلیغ کننده سایت شرط‌بندی آنلاین خبر داد.

محمدعلی آدینه‌لو امروز در زنجان اظهار کرد: طی رصد و پایش صورت گرفته توسط کارشناسان پلیس فتای زنجان، صفحه‌ اینستاگرامی فعال در زمینه تبلیغ سایت‌های قمار و شرط‌بندی شناسایی و به صورت ویژه در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

رئیس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: با بررسی‌های فنی و پلیسی، متهم به هویت‌ معلوم در استان‌ زنجان مورد شناسایی قرار گرفت و با هماهنگی مراجع قضائی، دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مقام قضایی شد.

وی با بیان اینکه تبلیغ سایت‌های قمار و شرط‌بندی آنلاین جرم  محسوب شده، با متخلفین برخورد قانونی خواهد شد، افزود: از کاربران به خصوص قشر نوجوان و جوان انتظار داریم به تبلیغات فریبنده افراد سودجو در فضای مجازی بالاخص شبکه‌های اجتماعی توجه نکنند و از فعالیت در چنین سایت‌هایی خودداری کنند.

آدینه‌لو با اشاره به اینکه پلیس فتا فقط درخصوص جرایم سایبری محض پاسخگوی شهروندان است، گفت: پلیس فتا همچون گشت‌های کلانتری فضای مجازی را به صورت 24 ساعته رصد می‌کند و در داخل این فضا گشت می‌زند تا موارد مجرمانه را شناسایی و به مراجع قضایی معرفی کند.

رئیس پلیس فتای استان زنجان ادامه داد: شهروندان در صورت مواجهه با موارد مجرمانه می‌توانند آن را از طریق پلیس 110 یا سایت پلیس فتا به آدرس  www.cyberpolice.ir  بخش ثبت گزارش مردمی با پلیس در میان بگذارند.

منبع: hadese24
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین