پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00017:13 - 1399/11/03

پایان ۱۱۰ فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی از به سرانجام رسیدن ۱۱۰ فعالیت پژوهشی قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی و در دست انجام بودن ۱۰۰ فعالیت پژوهشی دیگر خبر داد.

 در صد و چهاردهمین جلسه شورای پژوهشی پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی، فعالیت‌های قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران دفتر تبلیغات اسلامی با حضور رئیس این پژوهشگاه، رئیس قطب مذکور و رؤسای میزهای مربوطه مورد بررسی قرار گرفت.

در این‌جلسه، حجت الاسلام والمسلمین نجف لک‌زایی رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی گفت: از سال ۱۳۹۴ تاکنون برای حل مسائل پنج گانه قطب نظام سیاسی و اجتماعی اسلام و ایران ۱۱۰ فعالیت پژوهشی به سرانجام رسیده است و ۱۰۰ فعالیت نیز در دست تحقیق می‌باشد.

وی گفت: برای حل مسائل تعمیق اندیشه ولایت فقیه در حوزه‌های علمیه و ارتقا کارآمدی نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران در میز نظام سیاسی جمهوری اسلامی ایران، تاکنون ۵۷ فعالیت به سرانجام رسیده است و ۴۳ فعالیت نیز در دست تحقیق می‌باشد.

رئیس پژوهشگاه علوم و فرهنگ اسلامی دفتر تبلیغات اسلامی ادامه داد: برای حل مسائل فقدان نظریه جامع عدالت در جمهوری اسلامی ایران و ضعف روحانیت و حوزه در امداد فرهنگی در میز مسائل اجتماعی اسلام و ایران، تاکنون ۱۷ فعالیت به سرانجام رسیده است و ۲۰ فعالیت نیز در دست تحقیق می‌باشد.

برای حل مسأله فقدان بینش تمدنی معطوف به تمدن نوین اسلامی در میز تمدن اسلامی، تاکنون ۳۶ فعالیت به سرانجام رسیده است و ۳۷ فعالیت نیز در دست تحقیق می‌باشد.

منبع: مهر
لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین