پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:57 - 1395/01/18

پیش از حضور در مسابقات اسپانیا و آلمان

بیژن مقانلو: المپیکی‌ها را باید به شرایط مسابقه برگردانیم

بیژن مقانلو می گوید: باید تکواندوکاران المپیکی را کم کم به شرایط مطلوب برسانیم تا المپیک روز اوج آمادگی آنها باشد.

کارگرآنلاین: سرمربی تیم ملی تکواندو در خصوص جام ریاست جمهوری آلمان و تورنمنت اسپانیا گفت: بعد از چند ماه دوری تکواندوکاران المپیکی از مسابقات، تکواندوکاران را باید به شرایط مسابقه برگردانیم. مسابقات را بررسی کردیم و تصمیم گرفتیم که ملی پوشان در این دو مسابقه باشند.

وی افزود: هر سه تکواندوکار ما قدرتمند هستند اما خب استرس مسابقات مانع یک مبارزه در سطح خودشان می شود. ما باید با حضور در تورنمنت ها سطح آمادگی آنها را کاملا بالا ببریم.

مقانلو همچنین با اشاره به اردوهای مستمر ملی پوشان اذعان کرد: ملی پوشان از سوم فروردین ماه اردوهای خود را از سر گرفتند و تمرینات خوبی در این مدت داشتیم. نباید برای رسیدن آنها به اوج آمادگی عجله کرد و باید در المپیک به مطلوب ترین حالت ممکن برسند.

وی با اشاره به این که سه تکواندوکار از اردیبهشت به اردوها ملحق می شوند گفت: آرمین هادی پور به دلیل حضور در قهرمانی آسیا در تیم نیست. امید عمیدی و مسعود حجی زواره دوران نقاهت خود را می‌گذرانند ولی هر سه آنها از اردیبهشت به تیم اضافه می شوند.

سرمربی تیم ملی تکواندو خاطر نشان کرد: سیستم سخت کسب سهمیه باعث آسیب دیدگی تکواندوکاران شده و با چند ماه دوری از مسابقات و ریکاوری خوب خوشبختانه در حال حاضر هر سه تکواندوکار المپیکی شرایط مطلوبی دارند و امیدوارم نتایج خوبی در هر دو تورنمنت بگیرند./ایسنا

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین