پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00014:15 - 1395/01/24

معاون وزارت آموزش‌وپرورش:

کارت‌ ۶ میلیون تومانی خرید کالای ایرانی بین فرهنگیان توزیع می‌شود

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزات آموزش و پرورش در خصوص توزیع کارت‌های اعتباری خرید کالای با دوام برای فرهنگیان گفت: این کار‌ت‌ها صرفاً مخصوص کارکنان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش بوده و حداکثر سقف این کارت ۶۰ میلیون ریال است.

کارگرآنلاین: سیدمحمد بطحایی در جلسه ویدئو کنفرانس با مدیران کل و معاونان پشتیبانی سراسر کشور با اشاره به اینکه نوروز 95 اسکانی متفاوت از سوی وزارت آموزش و پرورش به فرهنگیان ارائه شد، اظهار کرد: در بازدیدهای انجام شده توسط وزارت آموزش و پرورش مشاهده شد که امر خدمات‌دهی به فرهنگیان در اسکان نوروزی بسیار جدی گرفته شده بود و برای رفاه حال فرهنگیان مدارس با امکانات بیشتری تجهیز شد.

وی با اشاره به اینکه 681 پایگاه  و 11 هزار مدرسه در مناطق و شهرستان‌ها امر خدمات‌رسانی به مسافران فرهنگی را بر عهده داشتند، تصریح کرد: تعداد کلاس‌های ویژه با رسیدن به عدد 3 هزار و 600 با چهار درصد رشد مواجه بود ضمن اینکه تعداد کلاس‌های سطح الف به تعداد سه هزار و 200 با پنج درصد رشد، کلاس‌های سطح ج  به تعداد چهار هزار و 900 با سه درصد رشد و کلاس‌های سطح د به تعدد دو هزار و 100 با دو درصد کاهش همراه بود.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزارت آموزش‌وپرورش خاطرنشان کرد: 105 هزار و 572 کلاس، 220مرکز آموزشی، 300 اردوگاه معاونت پرورشی و 50 پردیس دانشگاه فرهنگیان در ایام نوروز 95 برای خدمات رسانی به فرهنگیان فعال بودند.

بطحایی افزود: در میزان پذیرش‌ها به 80 درصد از همکاران فرهنگی به تعداد 862 هزار و 215 خانوار و 4 میلیون و 52 هزار و 411 نفر به میزان 10 میلیون نفر شب خدمت‌رسانی شد و 20 درصد پذیرش غیرفرهنگی داشتیم که براین اساس به تعداد 212 هزار خانوار و 998 هزار و 581 نفر که بالغ بر دو میلیون نفر ساعت بودند توسط پایگاه‌های فرهنگی خدمت‌رسانی شد.

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش‌ و پرورش، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزات آموزش و پرورش در خصوص توزیع کارت‌های اعتباری خرید کالای با دوام برای فرهنگیان عنوان کرد: این کار‌ت‌ها صرفاً مخصوص کارکنان رسمی و پیمانی آموزش و پرورش بوده و حداکثر سقف این کارت 60 میلیون ریال است.

وی افزود: نرخ سود این تسهیلات 12 درصد و زمان بازپراخت آن 24 ماهه تعیین شده است و در صورت عدم باز پرداخت مبلغ کارت، هزینه آن از حقوق کارکنان کسر و با جریمه برای بانک واریز می‌شود.

بطحایی محصول‌های قابل خریداری با این کارت را مشخص شده از سوی سازمان صنعت و معدن و تجارت عنوان و خاطرنشان کرد: کالاهای قابل خریداری از این کارت کالاهای داخلی و دارای استاندارد است./تسنیم

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین