پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:38 - 1395/01/28

فرماندار شهرستان بوشهر:

طرح‌های اشتغال‌زایی بوشهر تدوین شد

فرماندار بوشهر گفت: طرح‌های اشتغال‌زایی شهرستان بوشهر براساس ظرفیت‌های این شهرستان تدوین شد که با توانمندسازی مهارتی جوانان زمینه اشتغال آنان فراهم می‌شود.

کارگرآنلاین: عباس جمشیدی صبح امروز در نشست با مسئولان آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر با تاکید بر توانمندسازی جوانان در حوزه مهارتی اظهار داشت: کیفیت بالای آموزش‌های مهارتی توسعه اشتغال را به دنبال دارد.

وی با تاکید بر توسعه و پیشرفت جامعه براساس توانمندسازی جوانان گفت: توسعه  آموزش‌های مهارتی کمک به توسعه اقتصاد و پویایی استان است.

وی با اشاره به اینکه مجموعه فرمانداری بوشهر با تمامی توان از توسعه آموزش‌های مهارتی حمایت می‌کند اظهار داشت: مجموعه فنی و حرفه‌ای باید در استان بوشهر در اولویت قرار گیرد، چرا که سرمایه گذاری در حوزه آموزش‌های مهارتی توسعه اشتغال پایدار و رفع بیکاری را به همراه دارد.‌

جمشیدی با بیان اینکه برای تربیت نیروی انسانی ماهر باید بیش از پیش به مقوله آموزش تخصص به جوانان توجه و برنامه ریزی کرد افزود: جذب جوانان به آموزش‌های فنی و حرفه‌ای باید بین خانواده‌ها و سازمان‌های فرهنگی و آموزشی بیش از پیش ترویج شود.

فرماندار بوشهر گفت: اندک بودن جوانان داشتن مهارت فنی و حرفه‌ای اندک  ومعضل است که سرمایه گذاری در امر آموزش مهارت جویی را به ضرورت انکارناپذیری تبدیل کرده است.

وی نبود تخصص و مهارت شغلی جوانان را سبب افزایش نرخ بیکاری در شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد:  آموزش‌های نظری باید در آموزشگاهها و دانشگاهها در حوزه فنی و حرفه‌ای تلفیق شود./تسنیم

 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین