پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00013:43 - 1395/01/28

حذف تیم ملی والیبال کارگران ایران در دور اول

تور دوم این مسابقات در حالی در جریان است که تیم های تکدانه گلستان و کانون والیبال اوج رامسر بدون پیروزی در دیدارهای مقدماتی از دور رقابت ها حذف شدند.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی فدراسیون، تیم ملی والیبال ساحلی کارگران ایران که در قالب دو تیم «الف و ب» و به نمایندگی از جمهوری اسلامی ایران در مسابقات آسیا و اقیانوسیه تور تایلند شرکت کرده بود در تور دوم این مسابقات نیز توفیقی کسب نکرد و در همان دور اول رقابت ها حذف شد.

در این مرحله از مسابقات تیم های ایرانی متشکل از رضا نائینی و بهمن قلی پوری با عنوان تیم (الف) و با نام مدرسه والیبال اوج رامسر به مربیگری آرش رامسری در گروه چهارم رقابت ها با تیم های استرالیای 2 (جاش کورت و دامین شومن) به عنوان تیم سوم تور پاک بارا که دو روز قبل با قهرمانی دیگر نماینده استرالیا به پایان رسید و نیوزلند(اودئه آ و هارتلس)؛ و همچنین سید امید حسینی همراه با امیر شوشتری با عنوان تیم (ب) و با نام تکدانه گلستان با تیم های تایلند(سوکتوئه و بانلوئه) و ژاپن(تاکاهاشی و آگگه با) و ویتنام هم گروه شدند.

در اولین گام این رقابت ها تیم های ایرانی به مصاف حریفان رفتند که تیم الف ایران در مصاف با استرالیای 2 در دو ست پیاپی و با نتایج 21 – 11 و 21 -15 مغلوب حریف قدرتمند خود شد و در مسابقه دوم نیز در مصاف با نیوزلند نیز با همین نتیجه و با حساب 21 - 13 و 21 - 19 مغلوب و از گردونه رقابت ها حذف شدند.

در دیگر دیدارها نیز تیم ب ایران در مصاف با تایلند با همین نتیجه و در دو ست پیاپی 21 – 12و 21 – 16شکست خورد. در بازی دوم نیز تیم ب ایران در دو ست پیاپی و با نتایج 21 - 11 و 21 - 13 مغلوب ژاپن شد. در بازی سوم و در مصاف با ویتنام در شرایط که ست اول را به حریف ویتنامی واگذار کرده بودند در ست دوم و در نتیجه 3 - 4 امید حسینی از ناحیه زانو مصدوم و با نظر پزشکان، تیم ایران از ادامه کار منصرف و ویتنام دو بر صفر پیروز شد تا نمایندگان ایران این مرحله از مسابقات را بدون حتی یک ست پیروزی به پایان برسانند.

این دوره از مسابقات در قالب دو تور دو روزه( 21 الی 29 فروردین ماه ) برگزار می شود و تیم ملی والیبال ساحلی کارگران ایران در هر دو تور این رقابت ها شرکت کرده بود.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین