پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:35 - 1395/01/31

تأسیس انجمن تیراندازی با کمان کارگران کشور در فدراسیون ورزش کارگری

باید برای توسعه و گسترش ورزش تیراندازی به عنوان ورزش ملی و مذهبی ما ایرانیان، نهایت تلاش خود را انجام دهیم.

کارگرآنلاین: به گزارش روابط عمومی فدراسیون، امیر حسینی سرپرست فدراسیون با اعلام این خیر افزود؛ روز گذشته با مسئولین فدراسیون تیراندازی با کمان جلساتی برگزار و رایزنی هایی در این خصوص صورت گرفته و ان شاء مراحل این قضیه با امضای تفاهم نامه ای بین دو فدراسیون به انجام خواهد رسید.

وی با اعلام این خبر گفت؛ ورزش تیراندازی به عنوان یک ورزش ملی، مذهبی و مبتنی بر فرهنگ ماست که باید برای حفظ و گسترش آن در بین جامعه، تمامی نهادهای ورزشی همکاری لازم را داشته باشند.

 حسینی گفت در جلسه ای که با آقایان محمودزاده، عباسپور و خانم صادقی از مسئولین فدراسیون تیراندازی با کمان در محل فدراسیون ورزش کارگری داشتیم مقرر شد کمیته همگانی آن فدراسیون تا راه اندازی انجمن تیر و کمان کارگران، برنامه های خود را بمناسبت هفته کارگر، دولت، تربیت بدنی ارائه و ما تلاش خواهیم کرد نهایت همکاری را در برگزاری این برنامه ها برای جامعه مخاطب 40 میلیونی کارگری داشته باشیم.

در همین راستا قرار شد کمیته همگانی فدراسیون تیر و کمان برای اولین بار در همایش ورزش صبحگاهی کارگران که قرار است روز دوشنبه 6 اردیبهشت ماه در شرکت شیر پگاه تهران برگزار شود؛ برنامه هایی برای کارگران در نظر گیرد تا به امید خدا زمینه های گسترش این ورزش ملی در کارخانجات و واحدهای صنعتی فراهم گردد.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین