پربحث ها
اخبار اقتصادی
چاپ00011:23 - 1395/02/04

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان:

شهرداری و شورای شهر اصفهان در ارتقا سواد سلامت نقش بسزایی دارند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: ستاد سلامت شهرداری و کمیسیون سلامت شورای شهر اصفهان در ارتقا سواد سلامت مردم نقش به سزایی دارند.

کارگرآنلاین: غلامرضا اصغری گفت: تامین سلامتی مردم وظیفه تنها یک ارگان خاص مثل دانشگاه علوم پزشکی اصفهان نیست بلکه تامین بهداشت و فضای سالم، غذای سالم، انسان سالم وظیفه تمامی سازمان ها و حتی خود فرد است و از این رو از چند سال پیش تاکنون مردم به خود مراقبتی و حفظ سلامتی ترغیب می شوند.

وی بیان داشت: داشتن یک روحیه سالم و تامین سلامتی جسم و روان و محافظت از خود امری فراتر از وظایف دانشگاه  علوم پزشکی اصفهان است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با بیان اینکه شهرداری و شورا در بالا بردن آگاهی مردم در حوزه بهداشت، درمان و ارتقا سواد سلامت مردم تاکنون نقش بسزایی داشته است، ادامه داد: ستاد سلامت شهرداری در این سال ها اقدامات سازنده ای در امر پیشگیری و آگاهی رساندن مردم نسبت به عوامل بیماری زا داشته است.

وی گفت: احداث خانه های سلامت یکی از مهمترین اقدامات ستاد سلامت شهرداری اصفهان بوده است.

اصغری با بیان اینکه مسئولان در راس ادارات نگاه سلامت محور داشته باشند کمک بزرگی به ارتقاء بهداشت و درمان می کنند، اعلام کرد: همانگونه که با داشتن نگاه سلامت محور شهردار و اعضای شورا شاهد راه اندازی ستاد سلامت در شهرداری اصفهان و همچنین کمیسیونی با عنوان و محوریت سلامت در شورای شهر بودیم.

وی بیان داشت: ستاد سلامت شهرداری اصفهان به خوبی توانسته در طول فعالیت کم خود اقدامات سازنده ای را در حوزه پیشگیری انجام دهد که جای تقدیر و تشکر را دارد.
 

لینک کوتاه :
برای ذخیره در کلیپ برد، در باکس بالا کلیک کنید
اشتراک گذاری در :
نظر خود را ثبت کنید
نام خود را وارد نمایید
متن نظر را وارد نمایید
لینکستان
طرح افق بانک رفاه کارگران
تریبون کارگر آنلاین